Oké, dus Ryan en Gio hebben al wel eens bloed gekocht bij Jason. Nice.
Is dit ook helemaal soepel verlopen of is er wel eens gezeur geweest? Ryan is kieskeurig toch? Misschien een keer niet tevreden geweest met een B negatiefje?
Ik heb voor nu ook wel genoeg denk ik. Denk niet dat Eva heel veel vampieren of 'criminelen' kent, dus de rest laat ik over aan impressies tijdens de RPG c:
Ik heb trouwens ook de leeftijd van Eva aangepast naar 22 en gedaan dat ze al bezig is met haar opleiding en dus ook aanwezig zal zijn in het ziekenhuis.
Sombre schreef: Oké, dus Ryan en Gio hebben al wel eens bloed gekocht bij Jason. Nice.
Is dit ook helemaal soepel verlopen of is er wel eens gezeur geweest? Ryan is kieskeurig toch? Misschien een keer niet tevreden geweest met een B negatiefje?
Gezien Ryan nogal een naam heeft opgebouwd, en beschouwd kan worden als 'celebrity' zul je hem in zo'n situatie niet gauw uit zijn slof hebben zien schieten, vrees ik. Hij zal dan simpelweg verteld hebben dat hij naar de 'concurrent' toegaat, hooguit met een gefrustreerde ondertoon en bij gebrek aan tijd heeft hij het alsnog gekocht haha.
Perfect.
Ik zit aan het begin van m'n vakantie, dus tijd genoeg.
Ik moet daarbij wel vermelden dat ik in de vakantie ga verhuizen, dus dat ik dan wellicht wat minder actief ben.
Perfect.
Ik zit aan het begin van m'n vakantie, dus tijd genoeg.
Ik moet daarbij wel vermelden dat ik in de vakantie ga verhuizen, dus dat ik dan wellicht wat minder actief ben.
That's alright. Geniet van je vakantie, en verhuizing natuurlijk. c: