Hoi lieve allemaal, ik ben een tijdje weg geweest, maar ik merkte dat ik Q en jullie begon te missen. Nou heb ik ineens erg veel inspiratie voor de Noordse en Griekse mythologie. De goden en godinnen inspireren mij enorm en het lijkt mij fantastisch om een RPG te starten die draait om de mythologie, maar met een randje highschool drama. Noordse en Grieks myhtologie, de afstammelingen van goden en godinnen komen te samen op één school, The Domus Empire. Tussen de mythologieën is altijd wel een soort onenigheid geweest, de een vind zichzelf beter dan de ander. Dat gebeurd nou eenmaal als iedereen door goddelijkheden geschapen is. Natuurlijk ligt het aan de opvoeding en de status van de familie, maar iedere afstammeling zal een eigen karakter hebben. Jouw afstammeling kan een ook een halfbloed zijn, die mogelijkheid is vrij. Doe vooral een beetje onderzoek naar de ouders of voorouders van jouw afstammeling, want dit kan voor een interessant en wellicht machtig karakter zorgen. De school zal opgericht zijn door machtige mensen van zowel het Griekse als Noordse rijk, zij samen hebben voor de locatie Delphi gekozen, in Griekenland. Domus [doh-mus] - the type of house occupied by the upper classes and wealthy Ik hoor natuurlijk graag of jullie dit ook leuk lijkt! |
- thank you for existing -