• Hey

    Ik ben hier al even niet meer geweest, maar ik heb nog een aantal boeken in mijn boekenkast zitten die ik graag wil verkopen (voor een leuke prijs, uiteraard) en ik vroeg mij af of iemand eventueel hier interesse in heeft?

    Het gaat om de Scorch Trials trilogie in het Engels (alle drie de boeken)
    en dan ACOMAF en ACOTAR van Sarah J Maas in het Nederlands (de eerste heb ik helaas niet).
    Verder heb ik ook nog Mo Hayder Vogelman en John Green looking for Alaska die wegkunnen.

    Iemand interesse?
    Hier verstoffen ze toch alleen maar en nemen ze overbodig plaats in daarom. De bib accepteert hier ook geen zelf ingebrachte boeken helaas, dus daar kan ik ze ook niet kwijt. Ik verkoop ze dan liever aan fervent lezer die misschien YA boeken mooi bespaart, dan ze naar bijv. de kringloop te brengen.

    Ze zijn trouwens nog in hele mooie staat ook (ik markeer of kreukel de hoekjes van pagina's niet). :)

    Stuur maar een berichtje of comment en dan maak ik wat foto's!
    Ik ben trouwens van België, dus verzending blijft wel niet leuk MAAR daar kunnen we misschien wel wat op vinden?

    Groetjes
    Lau


    A to the Z

    Jaaaaa! De Mazerunner serie wil ik echt nog een keer graag lezen.
    Ik heb zelf ook een aantal boeken die stof staan de vergaren in de boekenkast voor als iemand geïnteresseerd is :)

    Europa Blues en Misteriosa van Arne Dahl
    Schrikdraad en vuurzee van Alex Kava
    In search of us van Ava Dellaira
    En Stille getuige van Eva Burgers

    [ bericht aangepast op 27 maart 2020 - 22:12 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Oh ja, looking for Alaska wil ik suuuuper graag!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ah, superleuk idee! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.