Hi,
Oh boy oh boy, ik woon vlakbij een klein dorpje in een nog kleiner dorpje — zeer nuttige informatie so bare with me. Nu is er in het iets grotere dorpje dat hieraan grenst zit nog maar 1 Corona patient, voor zover we weten althans. Nu werken de mensen hier in het dorpje nogal in hogere functies waardoor ze vaak moeten reizen, zowel binnen of buiten Nederland.
Blijkbaar is een van de ouderen hier ook ineens besmet met Corona, en het gehele dorpje slaat op hol. De paniek is zo heftig dat mensen elkaar platgooien met appjes en ze als een kip zonder kop rondlopen. We hebben hier verder geen supermarkten of zo, die liggen dus in het dorpje nabij, en oh boy de paniek daar al om. "Maar dan moeten we daarheen, en daar loopt die Corona patient rond", oh boy, want de dokter is ook in dat dorpje. Dus ja, paniek.
Het enige dat we hier hebben is een klein cafeetje, en wonder boven wonder zit deze nog bomvol aan het einde van een dag. Logica? Don't think so. Het is toch absurd hoe ze om het één zo overdreven reageren, en over het andere zo kalm?
De samenzweringstheorieën komen me ook mijn strot uit. De dingen waar mensen mee komen zijn soms gewoon té hilarisch dat ik opzettelijk opgelucht ben dat ze mij niet kunnen zien lachen vanachter mijn telefoon. De groepsapp is uitgeroepen tot een Corona praatgroep waar mensen hun meest belachelijke ideeën delen. De raarste is toch wel dat ze geloven dat het in het water zit, waardoor iedereen massaal water in heeft geslagen. Nu maak ik mensen die plottheorieën hebben echt niet belachelijk, maar hoe dit dorpje er ineens massaal in veranderd is... zucht.
Dus, wat is het raarste wat jullie rondom de hele Corona gehoord hebben?
I'm your little ray of pitch black.