• Vandaag was er gezellig een gevecht op mijn school. Eventjes vertellen wrm; Rosa* heeft ruzie met Elke*. Nou, Elke* zij allemaal verkeerde dinge over Rosa* en Fien* stond daarbij en zei daar iets over. Elke* kwam gwn boos en ging op Fien* slaan.
    En zo een vriend van mij was eerst achter iets geweest en heeft daardoor het gevecht gemist en hij was zo heel aan het jammeren.
    Begrijp je het?
    Trouwens, Fien,Rosa en Elke zijn hun egte name ni.

    Coowll.=D


    Say what you think.

    O.o weetje ik ben normaal altijd de gene die begint te slaan in rusies :$


    We can only learn to love by loving.

    Huh? Ze ging slaan op het meisje dat haar verdedigde?


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Cool *Wou dat ze erbij was* Ik had zo gedaan: "FIGHT FIGHT FIGHT!" *Leerkracht komt, Annelies snel weg*

    Fun xD


    .-

    Huh? Ze ging slaan op het meisje dat haar verdedigde?

    Nee, op het meisje dat dat ander meisje van mijn klas verdedigde

    Hebben wij al meer gehad maar meestal staan die 2 dan tegen elkaar te roepen en staat heel de school er rond.Zo waren er overlaats verschillende jongens aan het vechten en hadden ze bijna een leerkracht geslagen omdat die leerkracht er tussen kwam.


    The soul needs autumn.

    Cool *Wou dat ze erbij was* Ik had zo gedaan: "FIGHT FIGHT FIGHT!" *Leerkracht komt, Annelies snel weg*

    er stond gwn maar 1 fucking leerkracht

    een beetje x'D
    gevechten op school, en de toeschouwer kunne zij (als het tnminste gn vrinde zijn) is cool x'D

    hoe liep het af ? xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Nee, op het meisje dat dat ander meisje van mijn klas verdedigde

    Aah zo..


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    een beetje x'D
    gevechten op school, en de toeschouwer kunne zij (als het tnminste gn vrinde zijn) is cool x'D

    hoe liep het af ? xD


    Nou, alle 2 hebben ze bij de direk gezete en nu moete ze ene verklaring,fso afleggen

    (...)
    Nou, alle 2 hebben ze bij de direk gezete en nu moete ze ene verklaring,fso afleggen

    oeps, dat wordt een rode nota in de agenda x'D
    ruzie met ouders ds waarschijnlijk ook x'D



    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    bij ons is er ELKE dag een gevecht nix bijzonders dus ¬¬

    ik kijk er niet eens naar vandaag is het vriendje van een meisje uit mn klas in elkaar geslagen en zelf had ze ruzie met sommige vriendinnen, ik weet het verhaal niet helemaal maar zij was eerst totally shocked!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Snap het niet echt, Er staat te veel dat en die en andere...


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    oeps, dat wordt een rode nota in de agenda x'D
    ruzie met ouders ds waarschijnlijk ook x'D



    rode nota? Das fucking weinig zeg maar een strafstudie of 2 of mss wel een schorsing