Ik heb proeflezers nodig voor mijn manuscript. Een hele tijd geleden had ik hier een verhaal op Quizlet staan, die ik er uiteindelijk af heb gehaald om het te corrigeren en naar verschillende uitgeverijen te sturen. Via via ben ik dan bij een uitgeverij terecht gekomen en nu heeft hij, na twee maanden, het manuscript 'af'.
Een probleem, het voelt totaal niet meer aan als mijn verhaal. Bijna iedere zin is aangepast, stukken zijn geschrapt en het manuscript is consequent ingekort. Het hele schrijfstijl is aangepast en het voelt gewoon niet meer als mijn verhaal.
Nu wil ik eigenlijk weten of zijn versie werkelijk beter is als het mijne, en zou dus graag een paar hoofdstukken van beide versies naar proeflezers willen sturen, zonder dat deze weten welke de zijne en mijne is, en die mij zeggen welke zij het beste vinden.
In het verhaal volgen we Mia, die met geheugenverlies wakker word in het ziekenhuis. Ze is desoriënteerde en beland in een gezin zonder ouders. Ze moet zichzelf weer terug zien te vinden, net als ontdekken hoe haar familie nu in elkaar zit. De mysteries groeien hoe meer ze opzoek gaat en de problemen groeien wanneer mensen beginnen te vragen naar hun onbestaande ouders.
Als je interesse hebt kan je me een pb sturen met je mailadres, dan stuur ik beide versies.
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.