• [Algemeen] één op één RPG's

Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

[ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

Hi allemaal,

na zelf een lange tijd weggeweest te zijn, mis ik het schrijven toch wel als uitlaatklep. Ik zoek iemand die een relatief simpele rpg wil starten (ofc wel een verhaallijn erin maar niet té ingewikkeld). Drama / horror / fantasy / iets in die richting is altijd prima : )

Ik ben zelf 26 dus iemand van 20+ zou wel fijn zijn ^^

xo

Hi!

Ik zou heel graag weer wat meer schrijven en met de kerstvakantie in zicht, is dit misschien wel het ideale moment.

Ik zoek iemand met wat geduld en zin voor initiatief. Eenmaal op gang heb ik veel inspiratie, maar ik heb iemand nodig die de eerste aanzet geeft qua idee rond plot, personages... Verder ben ik zeker heel enthousiast en smijt ik me er altijd helemaal in, maar ik zou liegen als ik zeg dat ik nooit uitval na een tijdje. Ik probeer dit wel tegen te gaan en sta open voor opbouwende feedback. (Dit is niet de beste reclame voor mezelf maar dan weet je meteen waar je voor staat.)

Ik sta open voor heel wat ideeën, zolang het geen fanfiction is. Ik heb een lichte voorkeur voor volgende onderwerpen, maar het mag zeker ook iets anders zijn:

- piraten
    - paranormale krachten (aan de duistere kant dan eerder)
    - middeleeuwen
    - (serie)moord & politieonderzoek

Qua personages schrijf ik mannen en vrouwen. Romance mag zeker, maar is niet perse een must. Hetzelfde met smut.

Ik ben 28 en heb liever contact met iemand die 24 of ouder is, al is dit geen harde grens.

Stuur me gerust een pb'tje of smijt iets in mijn gastenboek ^^

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 14:23 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

x

[ bericht aangepast op 28 feb 2025 - 20:33 ]

[ I will always love you ]

Hi y'all.

Ik zoek een writing buddy. Het maakt me zeer weinig uit wie, maar aangezien ik zelf een volwassen vrouw ben, liefst ook iemand die in die leeftijdscategorie zit. Zelf schrijf ik liefst in het Engels, maar Nederlands is ook prima.

Was aan het spelen met een concept van twee personen die wakker worden in een hotel met definitieve (supernatuurlijke) absurdist horror-vibes. Of mental asylum vind ik ook altijd prettig. Ik sta open voor alles, zolang het in de horror/thriller/drama/twisty-vibes zit.

Een kleine head's up; ik start het liefst met zeer beperkt uitgewerkte characters, om ze dan tijdens het schrijven meer te revealen.

Anyone interested? PM me. (Please.)

A girl who wonders.

Hiyaa! Ik ben op zoek naar iemand om samen mee te schrijven. ✨
    Ik schrijf het liefst in het Nederlands en sta open voor allerlei genres en verhaallijnen. Zelf ben ik 28 jaar en werk, maar in mijn vrije tijd duik ik graag in verhalen. Eigenlijk ben ik niet alleen op zoek naar een schrijfbuddy, maar ook een nieuwe friend om gezellig mee te fangirlen over onze personages en lekker te kletsen over het leven. Voor onze ORPG’s schrijf ik het liefst via Q, en voor het chatten geef ik de voorkeur aan WhatsApp – maar Discord of een ander platform is ook prima!

Interesse? Hit me up 😊

someone out there feels better because you exist

Hallo!

Ik heb nog twee RPG personages liggen die ik niet heb kunnen gebruiken maar dit graag nog zou willen.
    Het gaat om twee vrouwelijke karakters, één in een ACOTAR wereld en één in een Throne of Glass wereld.
    Ik ben zelf 29 jaar oud dus zoek iemand van rond dezelfde leeftijd, schrijf in het NL en geen hoge druk over hoe vaak er geschreven word (:

"Do you believe monsters are born or made?"

De kans is klein maar ik ga het toch proberen!

Na zeker een jaar rust heb ik sterk de behoefte om weer lekker te gaan schrijven, en wat is er leuker dan dat samen te doen met een ander.
    Orpgs hebben altijd mijn voorkeur gehad dus wie weet zijn er toch enkele activelingen hier.

Ik schrijf zowel Nederlands als Engels, of Nederlands met Engelse dialogen.
    Mijn voorkeur gaat uit naar iemand boven de 20 gezien ik zelf inmiddels de respectabele leeftijd van 28 heb mogen aantikken. Tevens ben ik een liefhebber van, naast een goed plot, ook goede 18+ smutty scenes schrijven. En heb ik hierin zowaar geen grenzen of limieten.
    Tevens schrijf ik bij voorkeur vrouwelijke rollen en heb ik een liefde voor romance, drama en thriller.
    Schrijven en communicatie mogen hier, maar ook via Discord, whatsapp en google docs plaatsvinden.
    Mijn posts zitten gemiddeld rond de 1000 woorden afhankelijk van mijn partner. Dit kan meer zijn, dit kan minder zijn. Dus no pressure.

[ bericht aangepast op 29 april 2025 - 16:08 ]

@ Qrime_Lady Waar gaat je voorkeur naar uit met genre?

Don't walk. Run, you sheep, run.