• [Algemeen] één op één RPG's

Dear Q'ers,
    welkom bij het één op één RPG topic, ook wel bekend als het ORPG topic. Zoek je iemand om mee te schrijven? Dan is dit de plek om een oproepje te doen!

Een tip om in te vullen als je zoekende bent:
    — aantal woorden — nl/eng/andere taal — onderwerp —

Ik wens jullie alvast veel schrijfplezier!

[ bericht aangepast op 26 sep 2019 - 16:26 ]

Hallo,

Ik denk dat ik dit ook even invul;

Hallo ik ben Shar en One on One RP's lijkt me weer leuk om op te pakken. Ik sta open voor heel veel dingen; Original exiting stories zoals HP, HG, Mazerunner, Merlin, Avatar (beide varianten), DC, Marvel, vampires, werewolves, magic, horror etc. maar ook Original Creating. Iets waar we samen zeker uit kunnen komen.
    Al geef ik de voorkeur aan Engels, Nederlands is zeker geen probleem.

Note: ik heb geen moeite met 16+, enige eis die ik heb is dat de andere 18+ is voor dat. Because of reasons...

Ik ben geen vaste poster zoals iedere dag, dit meer ivm werk en eigen projecten maar de regelmaat zal er wel zeker zijn en iets waar we zeker regels over kunnen afspreken.

Stuur me een pbtje als je interesse hebt, ook al is het om dingen te beoefenen met schrijven qua scenes etc.

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Let me retype this because the other one was written by a sleep deprived version of myself:

Hey, ik zoek iemand die met mij een 1 op 1 THG roleplay wil doen, want ik heb een personage dat ik graag wil spelen (: I'm cool with romantic undertones (or overtones) (matter of fact, I want them), zolang het maar een beetje in het tragische plaatje van Panem past. Zelf wil ik (in dit geval) een meisje spelen, maar ik heb geen enkele voorkeur voor het gender van de rol van mijn tegenspeler.

Zelf schrijf ik in het Engels, maar heb geen problemen met in het Nederlands beantwoord worden.
    Ik ben enorm flexibel met de lengte van stukken die we naar elkaar schrijven, maar ik wil wel een roleplay, dus ik wil geen volledige hoofdstukken uitwisselen, want dat vertraagt natuurlijke dialoog alleen maar (in mijn ervaring). Ik ben geduldig en kan makkelijk een week wachten op antwoord, maar ben ook bereid dezelfde dag nog te reageren. Nogmaals, ik ben hier flexibel in.

Ik wil graag iemand die 18+ is, aangezien ik mezelf dan minder hoef te censoren. Ik ben zelf 22. Ik ben oké met iemand te roleplayen die ouder is dan ikzelf.

Stuur me een PB als je interesse hebt (:

[ bericht aangepast op 12 okt 2025 - 17:46 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Hoi hoi!

Ik zoek iemand (of meerdere mensen) die een orpg met mij zien zitten. Het tempo mag best laag of onregelmatig zijn, zolang het van beide kanten zonder druk is.

Qua onderwerp maakt het me eigenlik niet uit, maar ik heb (helaas) niets met fandoms. Verder ben ik fan van bovennatuurlijke genres en/of politiedingen, maar ik sta echt open voor alles.

Ik schrijf zowel mannen als vrouwen, met meestal een leeftijd tussen de 25 en 30. Jonger kan ook mits het plot er beter bij past, maar sowieso wel 20+

Ik schrijf in het Nederlands.

Elk platform (Q, Whatsapp, Discord, Google, ...) is goed voor mij.

Dus, heb je nog een tof idee liggen, shoot! We kunnen dan samen eens kijken of het iets voor ons beiden (of met drie gaat ook) is.

Mijn brein breint zoals het breint.

Na zeker een jaar rust heb ik sterk de behoefte om weer lekker te gaan schrijven, en wat is er leuker dan dat samen te doen met een ander.
    Orpgs hebben altijd mijn voorkeur gehad dus wie weet zijn er toch enkele activelingen hier.

Ik schrijf zowel Nederlands als Engels, of Nederlands met Engelse dialogen.
    Mijn voorkeur gaat uit naar iemand boven de 20 gezien ik zelf inmiddels de respectabele leeftijd van 28 heb mogen aantikken. Tevens ben ik een liefhebber van, naast een goed plot, ook goede 18+ smutty scenes schrijven. En heb ik hierin zowaar geen grenzen of limieten.
    Tevens schrijf ik bij voorkeur vrouwelijke rollen en heb ik een liefde voor (dark) romance, drama en thriller.
    Schrijven en communicatie mogen hier, maar ook via Discord, whatsapp en google docs plaatsvinden.
    Mijn posts lengtes zijn in overleg en mede afhankelijk van mijn partner. Dit kan meer zijn, dit kan minder zijn. Dus no pressure.

Na een eeuwigheid ben ik weer terug gekeerd ben ik op zoek naar een ORPG maatje.
    Wat ik zoek:
    Ik zoek iemand die 21+ is gezien ik zelf 30 ben.
    Ik hou echt van romance, fantasy, drama, thriller en eigenlijk alles met een goed plot.
    Mijn voorkeur gaat uit naar V+M of V+V ik heb zelf een voorkeur voor een vrouwelijke rol maar een mannelijke rol lukt me ook aardig, hier moet ik alleen wel altijd even in komen. Dubbele rollen vindt ik ook prima.
    De lengte van mijn posts verschillen met regelmaat maar is voornamelijk afhankelijk van mijn schrijf partner.