Hi, na een lange pauze van schrijven ben ik weer op zoek naar iemand om mee te schrijven!
- Ik ben zelf 25 (deze maand 26) jaar oud, en heb dan ook graag dat mijn aanstaande schrijfmaatje 18+ is.
- Ik heb zelf geen voorkeur voor NL of ENG schrijven! Hier ben ik flexibel in.
- Genre: mijn voorkeur gaat momenteel uit naar slice of life met het liefst zoveel mogelijk drama hierin verwerkt. Ook schrijf ik graag detective/politie/moord thema’s, iets mysterieus, mentale problematiek, iets gebaseerd op/verweven met religie, verboden liefde, machtsverhoudingen, geschiedenis, bijvoorbeeld een 80s setting, enemies to lovers etc.
Maar ik vind fanasty ook geen probleem! Mits het plot mij aanspreekt. Zowel gebaseerd op al bestaande fandoms als zelfbedachte werelden zijn prima. Ik ben er echter geen fan om vanuit een al bestaand personages te schrijven.
- Ik schrijf enkel mannelijke rollen en ik heb dan sterk ook een voorkeur om manxman te schrijven, omdat dit mij gewoon het beste af gaat en ik daar dus ook het meeste plezier uit haal.
- Ik heb geen problemen met 18+ scenés, maar ben hier nog wel minder ervaren in.
- Het verschilt bij mij per week hoe vaak ik kan posten, ik probeer dit van tevoren aan te geven. Minimaal 1x keer per 8 dagen moet zeker lukken.
Wachten vind ik niet erg, maar vind het wel fijn als hier communicatie over is.
- Communicatie kan via Q, Discord of Whatsapp. Schrijven doe ik wel graag via een story op Q, maar ik sta eventueel ook open voor nieuwe methoden.
- Ik houd persoonlijk geen minimaal aantal woorden aan, zolang de tegenspeler er maar genoeg mee kan.
Ik sta open voor veel dingen, dus mocht er iets niet tussen staan mag je me altijd een berichtje sturen! Samen komen we er wel uit.
[ bericht aangepast op 5 jan 2026 - 0:09 ]
For those who come after