Hallo allemaal,
Ik zoek 3 maatjes die samen een Netflix abonnement willen. Het grootste pakket is 13,99, waarbij je 4 schermen tegelijk kunt bekijken. Als we met z'n vieren een abonnement doen, is ieder 3,50 per maand kwijt.
Ben je geïnteresseerd? Reageer hieronder, dan stuur ik je even een pb'tje en dan kunnen we eventueel een groepsapp aanmaken.
Lijkt me leuk!
[ bericht aangepast op 2 sep 2019 - 11:24 ]
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.
