DARLA ELIZABETH MYERS
Smart outgoing rebel | With Billy |Outfit
*beep beep* 'muhh' *beep beep* Ik zuchtte en draaide me nogmaals om in mijn bed, tegenpruttelend met mijn hand zocht ik naar mijn alarmklok om het verrekt ding uit te zetten, echter schrok ik toen het ding op de grond viel en niet klonk als een elektronische klok. Mijn ogen waren nog spleetjes toen ik deze geïrriteerd opende om toe zien wat verrekte object op de grond gekletterd was. Echter was het niet het mysterieobject dat mijn aandacht ving, maar het vreselijk kleurrijke bedovertrek dat om me lag. "What the…" ik blief het haar even uit mijn ogen waarna ik even over mijn bed heen piepte waar ik mijn hele oude wekekr aan diggelen lag liggen op mijn oude tapijt van sinds ik.. een tienermeisje was... Schuchter keek ik de kamer rond waar ik zo een poster van Madonna opmerkte, schildereingen op de muur van toen ik 17 was mijn ouder klerenkast. Ik gooide de lakens van me af en liep als een bezetene naar de spiegel toe waar ik mijn jonge zelf zag staan. Mijn bruinblonde lokken kwamen tot aan mijn schouders en mijn pony was recht en ging wat voor mijn ogen heen. Oh mijn fucking god... "AAAH!" gilde ik waarna ik een hand voor mijn mond sloeg. Was dit echt? Ik liet mijn handen door mijn haren glijden en daarna gleed mijn blik naar mijn boezem waar ik toch ook even in durfde te spieken tot ik opschrok van mijn deur die openvloog. "Wat is er aan de hand!?" Bromde mijn pa en ik keek hem met grote ogen aan. De man zag er zo... jong uit. "Ehhh , spin, maar hij is al weg, geen zorgen." ik schonk hem een brede glimlach en hij keek me even met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik kon zien dat hij zijn vertrouwde politieuniform aanhad en klaar was om naar zijn werk te vertrekken. Ik grijnsde toen hij wat mompelde over meiden en me daarna naar hem toe wenkte. Iets wat ik vol enthouasiasme deed om mijn vader een dikke smakkerd op zijn wang te verkopen, iets wat hem leek te verbazen. "Oh dus je ouwe is plots weer cool?" vroeg hij geamuseerd wat me deed grinniken, hij moest eens weten dat ik bij de politie zit/zat/zou zitten? "Hmm je bent altijd cool geweest pap, maar shh, niemand mag het weten dat dat uit mijn mond kwam." plaagde ik hem wat hem deed lachen en een hand door mijn bruine haren liet halen. "Je blijft me verbazen Darla. ik moet zo wel vertrekken, dus nog een prettige eerste schooldag lieverd." hij schonk me een kus op mijn voorhoofd waardoor ik plagend mijn tong uitstak voordat ik besefte wat hij net zei. "Eerste schooldag?" echter was hij al vertrokken waardoor ik nog een laatste keer naar mezelf keek in de spiegel. Mijn haar zat hevig in de war maar leek me nog doenbaar, mijn blik gleed vervolgens naar mijn pyjama. Misschien moest ik toch me eens omkleden. En boi wat had ik plezier, het was eeuwen geleden dat ik deze kleren nog gezien had, laat staan aangedaan ik voelde me weer een kleine meid. Als ik alles zo berekende leek ik terug te zijn in de 80's... HEt was dat of iemand had vibrante kleuren gekotst op mijn kleren. Echter na lang zoeken had ik dan toch een degelijke outfit met gigantische epauletten gevonden wat ik beiden geweldig en hillarisch vond en doopte dit mijn outfit van de dag. Ik bedoel in mijn droom kon ik toch wel een beetje stylisch zijn niet? Eens ik dit allemaal op orde had ging ik naar beneden op zoek naar mijn mobieltje, tot ik besefte dat ze dit toen nog niet hadden. "Oh verdomme," mopperde ik al vond ik wel overheerlijke poptarts dus dat maakte me weer blij. Ik stopte een van deze baby's in mijn mond waarna ik het huis uitging en mijn ouwe huis nog even bekeek voor ik lachend naar school ging. Niet zozeer omdat ik moest, maar wel omdat ik zo benieuwd was om iedereen terug in zijn jongere zelf te zien voordat ik wakker zou worden uit deze gekke droom.
Eens op school aangekomen begon ik spontaan te lachen bij het zicht van Billy, de eerste persoon die ik spotte onderweg naar school. "Jezus Summers ik was vergeten wat een babyface je was!" hikte ik van het lachen. "You dingus!"
JESSIE BRANDON WALKER
Social Butterfly Jock | With Nathan
Een fel licht kwam in snelle vaart op me af, mijn ademhaling versnelde al leek ik niets te kunnen doen, ik wilde mij vastklemmen aan mijn stuer en deze een flinke ruk naar recht geven, maar het lukte me niet, het was maar een fractie van een seconde voordat ...! Achter adem happend veerde ik overeind echter tot mijn verbazing of beter gezegd opluchting bleek ik wakker geworden te zijn in mijn eigen bed. Ik merkte dat ik onder het koud zweet zat en het een stuk warmer was in mijn kamer dan dat ik gedacht had. HEt was een seconde geleden nog zo ijzig koud geweest. Een zachte zucht verliet mijn lippen waarna ik naar mijn klok keek, hierbij automatisch ook kijkend naar mijn kalender die iets boven mijn wekker ging. Hmm vreemd, ik ging zweren dat we al een week met school bezigwaren, maar nee het was vandaag de eerste schooldag. ' Wat een nachtmerrie...' mompelde ik zacht, waarna ik de lakens van me afsloeg en me klaarmaakte om te douchen. Ik rekte me even uit en nam mijn jeansbroek en wit shirt , boxershort en ik kon natuurlijk mijn Evermore varsity jack niet vergeten. Het vreemde was dat ik mijn dromen vaak vergat zodra ik wakker werd uit mijn diepe slaap, al bleef deze... droom me toch achterna zitten in mijn gedachten. Zo erg dat ik bijna vergat om mijn haren te wassen. Na twintig minuten, kwam ik dan uiteindelijk toch uit de douche en begon me aan te kleden en begon een nieuw schooljaar voor me.
Zoals iedere ochtend ging ik naar de keuken waar de kleine Lillian me vrolijk begroette door me aan mijn broek naar de keuken te trekken en te pronken met haar poppen. Ze had een nieuwe barbiepop gekregen van pap eergisteren en ze kon maar niet genoeg opscheppen over hoe mooi het stukje plastic wel niet was. Mijn moeder schonk me een blik dat ik vriendelijk moest zijn , waardoor ik ook mijn allercharmantste glimlach opzetten en Lillian een complimentje schonk dat ze zelf zo veel mooier was dan haar pop, iets wat ze na een vernauwde blik toch als iets goed bleek te aanvaarden en vrolijk weer wegtrippelde. " Jessie je gaat de bus zo nog missen." zei mijn moeder waardoor ik even lachtte en mijn hoofd schudde. " Nee hoor, ik heb me deze zomer rotgewerkt voor mijn klassebak, geen us meer voor mij." grijnsde ik trots naar mijn ma waarbij de vrouw lachend haar hoofd schudde. "Nou vooruit, maar dan mag je eerst je zusje naar de bushalte brengen." grijnsde ze even arrogant als ik net waarbij ik haar een grote pruillip schonk en zij me haar typische 'ik heb gelijk want ik ben je moeder' blik waardoor ik wist dat ik geen discussie moest voeren. "best." zuchtte ik waarna ik haar een kus op haar wang schonk en het broodje pindakaas en jam die ze net gesmeerd had van haar afsnoepte en in ijn mond stak. Daarna liep ik naar mijn kleine zus toe en pakte haar op en gooide haar bijna in de lach, wat har kirrend liet lachen. "Jessie! Dat kietelt!" riep ze lachend uit wat me ook deed lachen en me haar liet neerzetten zodat ik mijn schooltas van de vloer kon plukken en ik mijn zusje mee naar buiten nam, zodat ik haar met mijn nieuwe auto naar haar bushalte kon brengen. Evermore high was iets verderop, en met een andere bus. "There you go little one, maak ze niet al te jaloers op school." grinnikte ik als ik haar afzette. Ik was niet ver weg van Nathan's huis, dus reed ik naar mijn bro toe en toetterde als ik bij zijn huis aankwam.
[ bericht aangepast op 19 aug 2019 - 22:44 ]
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH