• Ciao bella's,

    Ik ben opzoek naar schrijfmuziek.. ik luister namelijk al veel naar Hans Zimmer & Brian Tyler als ik schrijf, maar nu zoek ik nog meer.
    Het moet instrumentaal zijn, rustgevend en een beetje emotioneel.

    Alvast bedankt!


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Veel (game)soundtracks zijn geweldig, maar ook muziek van producenten als Two Steps From Hell, Audiomachine en Ivan Torrent vind ik zelf fijn voor tijdens het schrijven.


    Stenenlikker

    Ik vind zelf akoestische muziek wel fijn op bepaalde momenten. Midnite String Quartet en Vitamin String Quartet bijvoorbeeld. (: Er zijn er vast en zeker nog veel meer, maar ik heb het recentelijk pas echt ontdekt haha.


    • • •

    Hephaistion schreef:
    Veel (game)soundtracks zijn geweldig, maar ook muziek van producenten als Two Steps From Hell, Audiomachine en Ivan Torrent vind ik zelf fijn voor tijdens het schrijven.


    Ik zoek het even op, thanks!


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Highgarden schreef:
    Ik vind zelf akoestische muziek wel fijn op bepaalde momenten. Midnite String Quartet en Vitamin String Quartet bijvoorbeeld. (: Er zijn er vast en zeker nog veel meer, maar ik heb het recentelijk pas echt ontdekt haha.


    Staat genoteerd! :3


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    als je spotify hebt en je zoekt op stemmingen en dan focus, dat is hele fijne instrumentale muziek. Dat zet ik vaak ook aan als ik een boek ga lezen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lindsey Striling
    Clock colsplay instrumental!

    filosofie schreef:
    Lindsey Striling
    Clock colsplay instrumental!


    Je hebt een spotify lijst genaamd ‘pop goes classical’, vol met viool/piano versies van bekendere nummers. Ik gebruik dat soort nummers niet om te schrijven, maar ze zijn nog steeds heerlijk rustgevend, en wellicht schrijf je er zelf wel lekker op.
    En verder gebruik ik zelf ook filmmuziek.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Aah, ik kan totaal niet schrijven op muziek, maar Brian Eno is soms wel echt top! Dat is het enige waarop ik het wel kan.


    Tijd voor koffie.

    Hoooo, hier kan ik uren over praten! (cool)

    Om Belle even aan te vullen: game soundtracks inderdaad. Om wat voorbeelden te noemen:
    - MWR: The sins of the father
    - MWR: All ghillied up
    - MWR: Main theme

    - MW2: The enemy of my enemy
    - MW2: Cliffhanger
    - MW2: Contingency

    - MW3: Eye of the storm
    - MW3: Stronghold

    De MW2 soundtracks zijn toevallig allemaal gecomponeerd door Hans Zimmer, dus wellicht zit er wat tussen wat je al kent. Ik kan uren gaan op deze muziek en dat overdrijf ik niet. (cool)

    Als je op Spotify op Brandon Fiechter/ Derek fiechter zoekt heb je ook veel instrumentale muziek!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik luister veel naar Brunuhville tijdens het schrijven, maar soms tik ik op youtube gewoon het genre in van de muziek die ik wil hebben [emotional soundtrack] en werk dan met filmmuziek verder ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Instrumentale versie van Atlas: Space van Sleeping At Last


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Norris schreef:
    Instrumentale versie van Atlas: Space van Sleeping At Last


    Sleeping At Last is zo goed!


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.

    Talon schreef:
    Ik luister veel naar Brunuhville tijdens het schrijven, maar soms tik ik op youtube gewoon het genre in van de muziek die ik wil hebben [emotional soundtrack] en werk dan met filmmuziek verder ^^


    Ja daar heb ik ook naar geluisterd, erg mooi :3


    "Once something is a passion, the motivation is there." — Michael Schumacher.