De afgelopen tijd ben ik een aantal dingen tegengekomen waar ik currently obsessed mee ben. Het leek me opzich leuk om hier een topic over te maken, zodat ik anderen misschien aan een nieuwe obsessie kan helpen, maar ook zeker zodat jullie je eigen faves posten en ik mijn liefde nog meer kwijt kan.
Current faves: Lewis Capaldi: Deze gozer maakt hella goede muziek, maar daarnaast is hij ook hilarisch. Volg hem op Instagram, you'll not regret it. Ik heb samen met Maddie/Shiber deze dude live gezien als voorprogramma van Bastille en laten we zeggen dat ik in love ben. Suits: Een serie over een guy die nooit heeft gestudeerd en eigenlijk ook zijn shit absoluut niet together heeft, maar wel blessed is met een fotografisch geheugen. Met een koffer vol wiet komt hij bij een sollicitatie terecht en for some reason wordt hij aangenomen bij een huge ass lawfirm. Checkmate – Conan Gray: no explanation, just pure love. Smeerkaas?: Ik heb eigenlijk geen verklaring. Er is ineens een connectie tussen mij, smeerkaas en pitabroodjes. I'll leave now. |
Wat zijn jullie current faves?
[ bericht aangepast op 27 juni 2019 - 11:36 ]
look at the stars, look how they shine for you;