Hoi!
Ik woon dus op kamers en aangezien m'n huisgenootje relatief kieskeurig is met avondeten eten we vrij vaak hetzelfde. Dus dan word je niet creatief met avondeten.
Vaak eet ik dan als ik alleen eet iets van spinazie ofzo, omdat ik dat erg lekker vind en anders niet eet. Maar ja, ik wil eigenlijk gewoon een soort receptenboekje met daarin de favoriete gerechten van mensen. Zodat ik er daar eentje uit kan kiezen om te maken als ik voor mezelf moet koken (dat is in ieder geval de komende vier dagen zo).
Ik vind het leuk om te koken, maar doordat ik de rest van de week vrij standaard hetzelfde eet, ben ik de inspiratie kwijt om zelf iets te maken haha. Dus ja, dan wordt het weer ingrediënten intypen bij de AH en kijken welk recept me wel aanspreekt. Maar dat is toch anders dan wanneer het iemands lievelingsgerecht is.
Dus: wat is jullie lievelingsgerecht?
Een linkje naar het recept of het recept uittypen in een reactie als het niet online staat wordt gewaardeerd Ik ben op zoek naar lekkere recepten!
- Alles mag, ik eet alleen echt geen vis of champignons maar die kan ik altijd door iets anders vervangen -
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly