Let’s count these Q-#blessings Ja dat moest de titel eigenlijk zijn maar i walk a lonely road, the loneliest road that i have ever known and it is a path of shame SHAME SHAME SHAME #got
Oké na die schaamtelijke eerste poging zijn we hier toch geraakt beste mensen, dus bij deze:
dit topic is bedoeld als dikke shoutout naar de positieve Q-aanwezigheden out here.
Feel free om aan te vullen! (en mij een 101-hoe-open-ik-een-topic te geven lol)
Dus bij deze shout out naar:
- Nortia: voor het openen van het geluid van Quizlet topic! Leuk initiatief waar duidelijk veel op gecomment wordt! Aan alle users die hierop commenten: yes, keep going.
- DreamerN en alle Eurovision-enthousiastelingen: fantastisch gehypet, NL heeft zelfs gewonnen. De lichtbal was van Belgische makelarij, dus graag gedaan bij deze delen we in jullie winst.
- Achilles/Nanouk: omdat ze maar enthousiast blijft doorschrijven en een vaste aanwezigheid is op het schrijfforum van Q! Yes, blijf ons enthousiast maken girl!
- Kabinet voor de occasionele ‘meerminman en morsel jongen gaan ervoor’! We love een vaste terugkeer van dé slagzin van Q!
- IrishNialler voor het altijd enthousiast aanmaken van topics gaande over allerlei creatieve zaken: je motiveert mij echt ook om eens nieuwe dingen te proberen. Keep it up! Ik vind het echt oprecht heel leuk!
- Aarsvogel: dé beste vogel van Q van mijn part. Jij bent altijd zo gezellig!
- Filosofie: Ook een onmisbare stem op het forum. Blijf topics aanmaken! Heerlijk hoe jij over niemand vooroordelen hebt en je in iedereen in kan leven. Jij biedt iedereen een kans!
- Nereida: voor alle leuke usernames en natuurlijk het enthousiast converseren op het forum ook. Fan-tas-tisch!
- Rozenthee: de beste brandhaarden-blusser van Q. We love you!
- Frodo: Nog altijd zo enthousiast aan het verhalen updaten! Yes! Camp Nanowrimo komt er weer aan, organiseer je dit keer ook? 😉
- TimothyMcGee: Die al van 2008 op het forum zit maar nog steeds een super enthousiaste aanwezige is, yes!
- ParkChanyeol: Het vaste meubilair is ondertussen verhuist, maar is nog steeds mod en daarvoor nog een dikke merci. En nog eens een dikke merci voor het credit-initiatief van vorig jaar. Dat was echt een heel leuk community initiatief!
- DigBick: voor het outstanding niveau van humor, mighty fine, ten out of ten would recommend, feeling #blessed en #gezegend met alles. Loving life with you in it. Hvj. Wjnmk (ps: is dat wel de juiste afkorting only god knows jesus take the wheel take it from my hands)
En voor derest doen we een lekker hide-and-seek spelletje naar de actieve users want I can't be the only one listing people
A to the Z