• Let’s count these Q-#blessings Ja dat moest de titel eigenlijk zijn maar i walk a lonely road, the loneliest road that i have ever known and it is a path of shame SHAME SHAME SHAME #got

    Oké na die schaamtelijke eerste poging zijn we hier toch geraakt beste mensen, dus bij deze:
    dit topic is bedoeld als dikke shoutout naar de positieve Q-aanwezigheden out here.
    Feel free om aan te vullen! (en mij een 101-hoe-open-ik-een-topic te geven lol)
    Dus bij deze shout out naar:

    - Nortia: voor het openen van het geluid van Quizlet topic! Leuk initiatief waar duidelijk veel op gecomment wordt! Aan alle users die hierop commenten: yes, keep going.
    - DreamerN en alle Eurovision-enthousiastelingen: fantastisch gehypet, NL heeft zelfs gewonnen. De lichtbal was van Belgische makelarij, dus graag gedaan bij deze delen we in jullie winst.
    - Achilles/Nanouk: omdat ze maar enthousiast blijft doorschrijven en een vaste aanwezigheid is op het schrijfforum van Q! Yes, blijf ons enthousiast maken girl!
    - Kabinet voor de occasionele ‘meerminman en morsel jongen gaan ervoor’! We love een vaste terugkeer van dé slagzin van Q!
    - IrishNialler voor het altijd enthousiast aanmaken van topics gaande over allerlei creatieve zaken: je motiveert mij echt ook om eens nieuwe dingen te proberen. Keep it up! Ik vind het echt oprecht heel leuk!
    - Aarsvogel: dé beste vogel van Q van mijn part. Jij bent altijd zo gezellig!
    - Filosofie: Ook een onmisbare stem op het forum. Blijf topics aanmaken! Heerlijk hoe jij over niemand vooroordelen hebt en je in iedereen in kan leven. Jij biedt iedereen een kans!
    - Nereida: voor alle leuke usernames en natuurlijk het enthousiast converseren op het forum ook. Fan-tas-tisch!
    - Rozenthee: de beste brandhaarden-blusser van Q. We love you!
    - Frodo: Nog altijd zo enthousiast aan het verhalen updaten! Yes! Camp Nanowrimo komt er weer aan, organiseer je dit keer ook? 😉
    - TimothyMcGee: Die al van 2008 op het forum zit maar nog steeds een super enthousiaste aanwezige is, yes!
    - ParkChanyeol: Het vaste meubilair is ondertussen verhuist, maar is nog steeds mod en daarvoor nog een dikke merci. En nog eens een dikke merci voor het credit-initiatief van vorig jaar. Dat was echt een heel leuk community initiatief!
    - DigBick: voor het outstanding niveau van humor, mighty fine, ten out of ten would recommend, feeling #blessed en #gezegend met alles. Loving life with you in it. Hvj. Wjnmk (ps: is dat wel de juiste afkorting only god knows jesus take the wheel take it from my hands)


    En voor derest doen we een lekker hide-and-seek spelletje naar de actieve users want I can't be the only one listing people


    A to the Z

    Spijt verdient ook een plekje op de lijst vind ik. Die heeft van de week een heel positief topic online gegooid na de niveau discussie :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Sunai for being awesome, voor Nereida, add the praise for the Got topic!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2019 - 21:33 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ook een dikke shoutout naar Ginsburg voor het openen van het EP Verkiezingstopic!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aaaaaawh, ik had niet verwacht op te vallen en op de lijst te komen. Zo lief!! Dit maakt me zo blij, dankjewel! _O_


    Maar go Q-positivity! 🎉 Natuurlijk hoort een verhitte discussie er af en toe wel bij, maar zolang we Q over t algemeen positief (en hopelijk levendig en creatief) kunnen houden is het geweldig. (blush)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is lief Laura! Dankjewel! En jij ook bedankt, Cayline. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Aaaawh wat een super leuk topic dit!
    Yolanda heeft helemaal gelijk, Q heeft zijn onvermijdelijke discussies en verhitte momenten, maar deep down is het een site vol positieve mensen (zoals jou, Laura (bloos) ). Meer topics zoals dit pls!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zoveel liefde in dit topic. Echt nice. (krul)

    DigBick schreef:
    Spijt verdient ook een plekje op de lijst vind ik. Die heeft van de week een heel positief topic online gegooid na de niveau discussie :)


    ;-; Aw man. Merci beaucoup, jij bent ook heel cool. Ik hou echt van je username + plaatje, overigens.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2019 - 13:08 ]


    Tijd voor koffie.

    Awh, prachtig topic <3

    En brandhaarden-blusser... Hmm, misschien ga ik eens uitkijken naar een nieuwe username (nerd)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aaaaahh wat een ongelofelijk leuk lief geweldig topic!! En leuk dat ik me hier tussen zie staan, daaahh (krul)
    En dan wil ik zelf nog even dikke shoutouts doen naar Britt (Hargrove) want je bent een geweldig persoon(!!!), en naar Lonneke (Snapple), die, ondanks de laatste tijd hier minder actief te zijn, toch wel een van mijn favoriete users blijft (K)

    (H)(H)(H)(H)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat een heerlijk positief topic (H)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.