• Hoi, ik ben een verhaal aan het schrijven wat al een aantal hoofdstukken heeft, maar ik heb nog geen van de hoofdstukken of het verhaal actief gemaakt omdat ik wil wachten op het antwoord van een bèta reader, alleen mijn aanvragen staan al open sinds eind oktober/begin november vorig jaar en ik heb nog steeds geen reactie

    ik weet wel dat het geen korte hoofdstukken zijn maar zoveel tijd zou er volgens mij ook niet voor nodig zijn, kan het zijn dat de bèta reader het nog niet kan lezen omdat alles nog onactief is of kan ik beter mijn bèta aanvraag opnieuw aanvragen?


    Love is the closest thing we have to magic but music is the second best.

    ik ben nooit op forum dus veel free om e via mijn profiel te antwoorden <3


    Love is the closest thing we have to magic but music is the second best.

    Ja, Beta-readers kunnen je hoofdstukken lezen ookal staan ze inactief. Het mag echter niet zó lang duren (Ik dacht dat een maand al veel was). Als je weet wie je beta aanvraag aangenomen heeft, zou ik die persoon een berichtje sturen als ik van jou was


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    We kunnen inderdaad aanvragen van inactieve hoofdstukken bekijken.

    Heb je wel al een automatische pb ontvangen met de melding dat je hoofdstuk door een bèta is aangenomen? Er staan bij ons in elk geval geen aanvragen open van voor februari. Je kan overigens altijd één van de bèta's een bericht sturen met dit soort vragen. Dan kunnen we direct kijken wie eventueel jouw aanvraag heeft geaccepteerd. (:


    Caution first, always.

    ik weet het niet zeker maar ik kan ook geen nieuwe meer aanvragen dus ik neem aan dat ie nog in behandeling is


    Love is the closest thing we have to magic but music is the second best.