Ik denk dat het Axel is. Ik vind het ook jammer als het Axel of Elisabet is, want ze werden door de kijkers altijd als een van het meest verdacht. Vooral Elisabet.
Axel staat nu wel aan kop met het meest geld binnenhalen. En Bas reageerde wel af en toe raar, zoals toen hun jurk werd gekozen door de vakjury. Ik zou me juist heel vereerd voelen. x'D
Maar ik hoop vooral dat Elisabet niet wint, lol. Ik gun het haar niet. :c Ze is vaak voor persoonlijk voordeel gegaan ipv geld/dingen voor de groep. En ik begrijp haar keuzes wel, maar vooral met de opdracht in die tunnel vond ik dat ze haar deel verpeste. :') Ze kreeg al de kortste afstand. (Had wel verwacht dat Elisabet die wilde en dat goede Kaat die korte afstand aan haar zou geven, like voordat ze het nog maar zeiden.) En dan kan je kiezen om die pasvraag te bemachtigen, maar wel geld te verliezen. Ikzelf vond het vrij logisch dat de pasvraag in de eerste koker zou zitten. Die derde koker zat heel dicht bij de uitgang. Denk eerst na en dan heb je ofwel het lef die eerste koker te gaan halen ofwel kies je voor de groep. Maar voor jezelf kiezen en voor de optie gaan die het minst logisch is (omdat je mogelijk bang bent in de tunnel om verder terug te gaan), vind ik wat egoïstisch. Maar ja, ik vind het logisch dat het in die eerste zou liggen, dat vind niet per sé iedereen. Verder toen ze zich van tak maakte in de kano met Martijn nadat de andere teams hun keuzes hadden gemaakt, dacht ik ook van "Ja, dat is niet leuk, maar zo boos om worden? Ze zijn sneller en dat geeft hen voordeel, gun hen ook wat?". Toen deed ze ook niets meer voor het team zodat ze haar bed kreeg. Idk, ze kan niet echt zonder luxe precies. Al begrijp ik echt wel dat op een matras of de grond slapen in een zeer warm land je echt wil voorkomen, maar daardoor minder moeite doen voor de winst... Ze heeft uiteindelijk ook het minst binnen gehaald.
Ik had de finale graag met Kaat, Joeri en Bas gezien. :c Nu hoop ik dat Bas wint, maar als Axel wint ook oké. Gewoon niet Elisabet, plz. :l