@Melissa: Ow, dan stapelt Eva echt wel veel verdachte dingen op. :')
Ook bij de vissen. Je zag aan Axel zijn gezicht dat hij dacht "ik ga niet naar jou luisteren". :') Misschien wilde Eva testen of Axel de mol was of zichzelf verdacht maken of ze is too obvious als mol. Of ze deed de opdracht oprecht niet heel goed. x'D
Ingrid als harste verdediger om Eva in de steek te laten én niet het slechte nieuws aan haar willen vertellen zoals Bas voorstelde, maakte dat ze het verdiende. :') En goed dat ze Eva niet vertellen of ze M of V kozen. Nice try, Eva, maar jij hebt je pasvragen en €2000 uit de pot gegooid, dus...
Eva zou hier wel heel goed de mol kunnen zijn. Want als mol kan je toch de vragenlijst voor de eliminatie zsm invullen en vervolgens makkelijk die €2000 eruit halen onder de mom van pasvragen te verdienen.
Elisabet is het niet denk ik. Ik vond dat ze op de boot veel goed deed, zoals het vinden van dat wegvegen van de stiften. Bruno vond het met de buizen wel, maar ik vind hem toch nog wel verdacht.
Bas vond ik verdacht met dat touw dat brak. :')
Omdat alle geld wel is gewonnen bij het vissen, verdenk ik Axel niet.
En ten slotte Joeri, hem verdenk ik niet. Je kan sterk zijn en tegelijk een slechte zwemmer. x)
Ik had Martijn het ook zo gegund. :c Hoe lief toen hij in tranen Gilles om een knuffel vroeg.