• Dus zoals sommige misschien wel weten start vanavond/vannacht in Amerika Shadowhunters season 3B. Zelf heb ik nogal gemixte gevoelens, ik kijk suuuuper uit naar de komende afleveringen, maar aan de andere kant ben ik ook best wel sad dat het gecanceld is. Ik houd echt van deze serie en fantasy series in het algemeen, maar ze worden allemaal gecanceld. Net als Shanara, etc......

Morgen zal de eerste aflevering op Netflix te vinden zijn! :Y)
    Nog meer mensen die ook gaan kijken? (:

You were born original, don't die as a copy.

Ja ja ja

Precies wat je zegt. Blij dat het verder gaat maar stom dat het stopt

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik ben begin seizoen twee ermee gestopt, omdat ik het moeilijk vind om boeken los te zien van series en vond deze serie daarom ook echt verschrikkelijk.

"We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

Jaaa, ik ga zeker ook kijken *O* Ik heb het begin van de serie twee keer moeten kijken, omdat ik eerder de film juist zo goed vond, maar uiteindelijk ben ik toch weer begonnen met kijken en helemaal verslingerd eraan geraakt, haha ^^

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

IrishNialler schreef:
    Ja ja ja

Precies wat je zegt. Blij dat het verder gaat maar stom dat het stopt

Jaaaa, ik ben echt excited om Malec te zien en Jacey struggles and omygod yes please :3
    Hopelijk krijgt de serie nog een reboot <3

Hephaistion schreef:
    Ik ben begin seizoen twee ermee gestopt, omdat ik het moeilijk vind om boeken los te zien van series en vond deze serie daarom ook echt verschrikkelijk.

Ja het koste mij ook eerst wat moeite, maar ik ben de boeken meer vergeten nu, dus heb minder last van dingen die afwijken en ik ben er best wel aan verknocht geworden, de serie werd in mijn ogen echt steeds beter. Wat eigenlijk jammer is want veel mensen zijn in het begin afgehaakt.

Talon schreef:
    Jaaa, ik ga zeker ook kijken *O* Ik heb het begin van de serie twee keer moeten kijken, omdat ik eerder de film juist zo goed vond, maar uiteindelijk ben ik toch weer begonnen met kijken en helemaal verslingerd eraan geraakt, haha ^^

Yassss, ja ik vind de serie en de film en de boeken in principe allemaal goed. Ze hebben allemaal plussen en minnen en zijn allemaal op hun eigen manier goed in mijn ogen. Al vond ik de cast van de film wel minder, clary en jace waren wel tof maar issabel en Alec vond ik zo droog en oud...