• Heuj Q'ers,

    Ik ben niet echt veel meer op Quizlet te vinden, en ben ook langzaam maar zeker aan het minderen om vervolgens helemaal te stoppen maar dacht kom ik gooi er nog eens een topic tegen aan om te kijken of ik de spark op Q nog een klein beetje kan terug vinden. So yeah, here goes nothing.

    Vakantie dus, ja. Binnenkort heb ik voorjaarsvakantie. Ik moet hier voor eerst nog door een week drama met tentamens en inlevermomenten en algehele paniek heen maar dan heb ik eindelijk voorjaarsvakantie. Ik had heel erg de behoefte om even weg weg te gaan, met name omdat ik carnaval wil vermijden maar ook omdat ik behoefte heb aan er echt even uit zijn.

    Maarja, dat plan in motie zetten en ook daadwerkelijk iets budgetvriendelijks vinden bleek een groot drama. Alles was duur in mijn eentje, de plekken waar ik heen wil wordt allemaal carnaval gevierd, en de plekken waar geen carnaval is bleken hopeloos duur (arme student hier die deze maand een nieuwe auto moet kopen).

    Ook dat nog, mijn huidige auto (mijn geliefde groene monster, m'n shrek, mn racebakkie, mn vroem vroem toet toet, m'n eerste auto en mijn eerste liefde) is kapot aan het gaan, en durf ik dus ook niet mee te nemen op verre reis, en ik heb een nieuwe auto maar die krijg ik pas komende maand. Dus ja met de auto op pad, ook niet echt haalbaar.

    De wanhoop nabij heb ik mijn mams gebeld en gevraagd of zij wat wist. En ja, gisteravond kwam ze met het idee om samen een paar daagjes naar Lille (Frankrijk) te gaan, wat budgetvriendelijk is, met de auto van mijn moeder te doen is en waar carnaval minimaal wordt gevierd. Dus maar snel geboekt en het is toch gelukt. Ik ga op mini vakantie!

    Ik kijk er echt heel erg naar uit en ben blij om er even echt uit te zijn. Dat brengt me tot de volgende vraag, wat zijn jullie plannen in de voorjaarsvakantie? En gaan jullie in de (nabije) toekomst nog reizen?

    P.s. Als je nog tips hebt for must sees in Lille, let me know!


    The truth is out there.

    Nice!
    Ik weet niet zoveel van Lille. Behalve dan dat Général de Gaulle (een bekende Franse generaal uit de Tweede Wereldoorlog, die later president van Frankrijk werd) er geboren is, en dat er in zijn geboortehuis een museum is. Tja, ik vind hem enorm interessant, haha. Dus daar zou ik waarschijnlijk heen gaan als ik in Lille was. :')

    Ik heb helemaal geen voorjaarsvakantie. :'(
    Ik heb alleen maandag en dinsdag vrij vanwege carnaval. En woensdag, omdat ik dan altijd vrij ben. Dus ja, ik heb dan toch nog een minivakantie.

    Have fun in Lille!
    Ik heb gehoord dat het een mooie stad is!

    Ik ga deze voorjaarsvakantie vooral genieten op de bank met niks doen (of hopelijk in het zonnetje) :Y)


    It's never gonna happen, Guys.