• Heuj Q'ers,

    Ik ben niet echt veel meer op Quizlet te vinden, en ben ook langzaam maar zeker aan het minderen om vervolgens helemaal te stoppen maar dacht kom ik gooi er nog eens een topic tegen aan om te kijken of ik de spark op Q nog een klein beetje kan terug vinden. So yeah, here goes nothing.

    Vakantie dus, ja. Binnenkort heb ik voorjaarsvakantie. Ik moet hier voor eerst nog door een week drama met tentamens en inlevermomenten en algehele paniek heen maar dan heb ik eindelijk voorjaarsvakantie. Ik had heel erg de behoefte om even weg weg te gaan, met name omdat ik carnaval wil vermijden maar ook omdat ik behoefte heb aan er echt even uit zijn.

    Maarja, dat plan in motie zetten en ook daadwerkelijk iets budgetvriendelijks vinden bleek een groot drama. Alles was duur in mijn eentje, de plekken waar ik heen wil wordt allemaal carnaval gevierd, en de plekken waar geen carnaval is bleken hopeloos duur (arme student hier die deze maand een nieuwe auto moet kopen).

    Ook dat nog, mijn huidige auto (mijn geliefde groene monster, m'n shrek, mn racebakkie, mn vroem vroem toet toet, m'n eerste auto en mijn eerste liefde) is kapot aan het gaan, en durf ik dus ook niet mee te nemen op verre reis, en ik heb een nieuwe auto maar die krijg ik pas komende maand. Dus ja met de auto op pad, ook niet echt haalbaar.

    De wanhoop nabij heb ik mijn mams gebeld en gevraagd of zij wat wist. En ja, gisteravond kwam ze met het idee om samen een paar daagjes naar Lille (Frankrijk) te gaan, wat budgetvriendelijk is, met de auto van mijn moeder te doen is en waar carnaval minimaal wordt gevierd. Dus maar snel geboekt en het is toch gelukt. Ik ga op mini vakantie!

    Ik kijk er echt heel erg naar uit en ben blij om er even echt uit te zijn. Dat brengt me tot de volgende vraag, wat zijn jullie plannen in de voorjaarsvakantie? En gaan jullie in de (nabije) toekomst nog reizen?

    P.s. Als je nog tips hebt for must sees in Lille, let me know!


    The truth is out there.

    Ik ben nog nooit in Lille geweest, maar het lijkt me wel een leuke stad!
    Zelf ga ik begin maar met de familie van mijn vriend een weekje skiën (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Fenrys schreef:
    Ik ben nog nooit in Lille geweest, maar het lijkt me wel een leuke stad!
    Zelf ga ik begin maar met de familie van mijn vriend een weekje skiën (:


    Oh klinkt goed! Ook even lekker er op uit!


    The truth is out there.

    Ooh Lille is echt heel mooi! Have fun Veerle :3
    Zelf ga ik misschien eind april/begin mei naar Jordanië, dan ga ik naar Petra en de dode zee, ik verblijf dan bij een arrabische vriend in Amman. Super tof! (: Zal toch minimaal 500 euro kwijt zijn voor 8 dagen tho. Minder tof. :p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ooh Lille is echt heel mooi! Have fun Veerle :3
    Zelf ga ik misschien eind april/begin mei naar Jordanië, dan ga ik naar Petra en de dode zee, ik verblijf dan bij een arrabische vriend in Amman. Super tof! (: Zal toch minimaal 500 euro kwijt zijn voor 8 dagen tho. Minder tof. :p


    Ahh dankjewel Jolijn! Heel tof jouw reis! Ik hoop dat het lukt. De prijs vind ik nog wel mee vallen, gezien de reis. Maarja als arme student is alles natuurlijk veel haahah!


    The truth is out there.

    Ik ben nu op weg naar Londen. :Y) Maar dat wist je al, ghehe. Ik ben een keer in Lille geweest, een paar jaar geleden met school toen er kerstmarkten waren! Was leuk maar ijskoud. :')

    Oh, en ik kom straks met de Eurostar door Lille. ^^

    [ bericht aangepast op 22 feb 2019 - 16:56 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tentacula schreef:
    Ik ben nu op weg naar Londen. :Y) Maar dat wist je al, ghehe. Ik ben een keer in Lille geweest, een paar jaar geleden met school toen er kerstmarkten waren! Was leuk maar ijskoud. :')

    Oh, en ik kom straks met de Eurostar door Lille. ^^


    Oehlala. Ja dat wist ik maar jellybelly deluxe omg. 😱


    The truth is out there.

    Lohse schreef:
    (...)

    Ahh dankjewel Jolijn! Heel tof jouw reis! Ik hoop dat het lukt. De prijs vind ik nog wel mee vallen, gezien de reis. Maarja als arme student is alles natuurlijk veel haahah!


    Jaaaa hoop het ook. Ja had deze week nog een sollicitatiegesprek gehad voor een baantje wat goed zou zijn met mijn school, maar helaas afgewezen, meh. Need money.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)
    Jaaaa hoop het ook. Ja had deze week nog een sollicitatiegesprek gehad voor een baantje wat goed zou zijn met mijn school, maar helaas afgewezen, meh. Need money.

    Ah wat jammer zeg! Wat voor baantje?


    The truth is out there.

    Lohse schreef:
    (...)
    Ah wat jammer zeg! Wat voor baantje?


    Hotel medewerker, in een klein hotel in mijn stad. Was echt vijf minuten met de auto, 15 minuten lopen en ook 5 met de fiets ofzo. Ideaal en dan vrijdag avond en een paar uur in het weekend. Maar goed mocht wel op gesprek komen en toen was mijn achtergrond opeens niet goed, terwijl ik een heel duidelijk CV had gestuurd :')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hotel medewerker, in een klein hotel in mijn stad. Was echt vijf minuten met de auto, 15 minuten lopen en ook 5 met de fiets ofzo. Ideaal en dan vrijdag avond en een paar uur in het weekend. Maar goed mocht wel op gesprek komen en toen was mijn achtergrond opeens niet goed, terwijl ik een heel duidelijk CV had gestuurd :')


    Pff dat is echt balen. Klinkt wel als een tof baantje. D:


    The truth is out there.

    Lohse schreef:
    (...)

    Pff dat is echt balen. Klinkt wel als een tof baantje. D:


    Jaaa is ook, beetje gasten ontvangen, reserveringen verwerken, poetsen indien nodig ,ontbijt klaarzetten en drankjes schenken.
    Klonk niet te zwaar en toch leuk beetje mensen om je heen. Achja, maar weer verder zoeken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk! Momenteel zit ik in een verhuizing dus een vakantie wordt 'm even niet :Y)
    Lille klinkt leuk, heb er hier en daar goede dingen over gehoord (:


    26 - 02 - '16

    Oeeeeh, supertof! Have fun in Lille!

    Komende week heb ik vakantie en daarin ga ik gewoon keihard werken voor m'n studie zo lang dat gaat, en alvast aan items werken et cetera. Dat scheelt zoveel stress voor als de studie na de vakantie weer gaat beginnen 😅


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben met school eens in Rijsel geweest, maar veel weet ik er niet meer van helaas. :') Geen tips van mij dus. En ik zeg dus meestal Rijsel ipv Lille. ^^

    Ik heb zelf geen krokusvakantie want de universiteit loopt hier door (ik heb geen idee hoe dat in NL zit), maar ik vind dat op zich niet zo erg. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik blijf grotendeels thuis, maar dat mag de pret niet drukken. Fijne vakantie allemaal!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.