Ik ben niet altijd negatief zoals jij zegt, ik ben gewoon realistisch. Daarbij als je vind dat, dat negatief zijn is dan was jij vanavond ook aardig negatief. BBL -opleiding doen is ook een optie, maar het lijkt wel alsof je alleen daar op bent gefocust. En als je er zo op blijft aandringen mag je ook wel even uitleggen waarom je dat doet. Misschien ook handig om dan te vragen of dat iets is wat ik wil of nog steeds wil.
Kortom, ik merk gewoon dat de communicatie tussen ons soms heel stroef verloopt. Ja, soms voel ik me aangevallen. Raar he, als je ook soms zo reageert als ik iets tegen jou zeg. Ik weet dat je direct bent, maar soms kun je dingen ook op een andere manier zeggen en toch direct zijn. Daarbij heb ik ook het gevoel dat ik niet alles tegen je kan zeggen vanwege je reactie. Maar ja, dat ligt dan weer aan mij volgens jou. Waar twee vechten hebben twee schuld, grappig dat je die uitdrukking gebruikt terwijl ik het gevoel heb dat je dat niet op jezelf betrekt als je in een discussie of ruzie zit, maar goed.
Ik probeer zo positief mogelijk te zijn en dit soort dingen langs me heen te laten gaan. Maar soms is dat behoorlijk lastig.
Physics is awesome