• Al vanaf kleins af aan zie ik af en toe 'Lichtflitsen' Dit is vaak een blauwe of gele flits maar soms ook rood of groen. Het ziet eruit als een bliksemschicht maar het is altijd horizontaal en meestal in de woonkamer van het midden naar de keuken.

    Mijn vader ziet deze ook en wij reageren dan hetzelfde terwijl mijn broer en moeder dit echt nog nooit gezien hebben.

    Ik vroeg mij af of meer mensen dit herkennen/ hebben en wat jullie denken dat het kan zijn?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Klinkt een beetje paranormaal. Niet dat ik daarvan uitga, maar omdat je niet de enige bent die het ziet, maar er ook anderen zijn die het nooit (hebben) gezien, komt dat zo over. 😅 Kan het met het lichtinval te maken hebben? Of zien jullie het ook in het donker?

    Ik ben nu ook wel benieuwd wat dat kan zijn.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Klinkt een beetje paranormaal. Niet dat ik daarvan uitga, maar omdat je niet de enige bent die het ziet, maar er ook anderen zijn die het nooit (hebben) gezien, komt dat zo over. 😅 Kan het met het lichtinval te maken hebben? Of zien jullie het ook in het donker?

    Ik ben nu ook wel benieuwd wat dat kan zijn.


    Daar dacht ik zelf ook aan haha. In het begin was ik vrijsceptisch erover maar sinds ik Reiki en shit heb gehad ben ik er anders ingaan staan.

    Het verschilt soms overdag en soms in de nacht. Eerst dacht ik dat ik het mij verbeelde maar als m'n vader het ook zag tsja dan zal het wel wat zijn.

    Voor nu houd ik het in gedachten als een signaal van overledenen dat die even langs komenofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan