Joy_19x schreef:
Wat is dus de taak van de bunny's/cats nu tijdens dat feest? Of is er geen 'geheime agenda' en is het gewoon echt een feest??
Ik heb gewoon bedacht dat dit een feest is buiten de bende om en dat in principe iedereen is uitgenodigd. Het is dus NIET door De Vijf georganiseerd, maar ze zijn er waarschijnlijk wel aanwezig, net als de Cats en Bunnies. Zo is het ook een manier om eventueel toekomstige slachtoffers te leren kennen en/of te bestuderen. Het is een feest om de niveaus wat dichter tot elkaar te brengen.
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
Imelda schreef:
(...)Ik heb gewoon bedacht dat dit een feest is buiten de bende om en dat in principe iedereen is uitgenodigd. Het is dus NIET door De Vijf georganiseerd, maar ze zijn er waarschijnlijk wel aanwezig, net als de Cats en Bunnies. Zo is het ook een manier om eventueel toekomstige slachtoffers te leren kennen en/of te bestuderen. Het is een feest om de niveaus wat dichter tot elkaar te brengen.
Oh, ik was juist in de veronderstelling dat het wel door De Vijf georganiseerd was. Zo is het nu ook in mijn post benoemd.. Misschien dat zij het anders georganiseerd hebben mede ook om de niveaus wat dichter bij elkaar te hebben?
'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'
Canagan schreef:
Oh, ik was juist in de veronderstelling dat het wel door De Vijf georganiseerd was. Zo is het nu ook in mijn post benoemd.. Misschien dat zij het anders georganiseerd hebben mede ook om de niveaus wat dichter bij elkaar te hebben?
Ik dacht ook dat het inderdaad georganiseerd was door de vijf en dat ze slachtoffers wilde uitkiezen of iets in die richting.
Ik had het feest juist bedacht zeg maar als iets buiten de bende om maar als jullie dat niet leuk vinden, mag het van mij ook door de Vijf georganiseerd zijn.
You gave me my life all those years ago, now I give you yours.
Imelda schreef:
Ik had het feest juist bedacht zeg maar als iets buiten de bende om maar als jullie dat niet leuk vinden, mag het van mij ook door de Vijf georganiseerd zijn.