Jullie weten wel allemaal wat emo is. Maar blijkbaar weten sommige mensen in mijn omgeving dat niet cus gisteren zei een wijf zo achter mijn rug; 'emo'. En gwn omdat ik zwart droeg en trouwens ik behoor meer tot de gothics. But whatefa.
Velen zeggen ook dat emo's depri zijn maar dan zijn ze zelf ook op sommige momenten emo. Cus niemand kan zijn hele leven lang happy zijn ieder is op een bepaald moment 'emo'. Zoals andere zeggen.
En snijden behoort dus ook tot het 'emo-zijn'. Maar ook gewone mensen doen dat zijn die mensen dan ook emo? Nee, cus snijden is eigenlijk een uitlaatklep voor mensen die hun geestelijke pijn omzetten in fysieke pijn.
Al die mensen die dat zeggen. Are talking crap cus das dikke bullshit. *excuseert zich voor d'r taal*
-
26 nov 2008 - 14:26mijn mening.26 nov 2008 - 14:27
Ik weet ook niet wat emo's zijn. Ik weet alleen dat sommigen eruit zien als een emo omdat ik wel ongeveer weet hoe ze eruit zien, maar echt emo zijn?
Life is hard and then we die
26 nov 2008 - 14:2726 nov 2008 - 14:28
Ja... Bij ons ook als je eens wat meer zwart draagt denken ze direct dat je 'emo' bent , Zwaar Kut*
En me neef denkt dat ik gothic ben omdat ik oogpotlood en mascare gebruik x'3A. ikmisje.
26 nov 2008 - 14:30Volgens de halve school ben ik emo.
maar het boeit me allemaal niet meer. ik ben gewoon mezelf.26 nov 2008 - 14:3326 nov 2008 - 14:54Nouw!! Dat kot me zo bekend voor! Iedereen roept dat naar mij, op de fiets. me broer en zijn vrienden, Zelfs me moedeR!! En iedereen op sgool ><
Zoals;
Ike had laatst op Chool, in het computerlockaal. een agtergrond van Ryan Sheckler gedaan.
Roept zoon wijf, heey, dat is tog eene ryan. dus ik knik. zegt ze wohoow die is egt lekker he. Ik zeg van ja, best wel. zegt ze. Maar hij is niks voor jouw want jij bent emo! >< zeg ik van niet. rowept zij dat ik dat wel ben.. of ik zelf niet weet wat ik ben ><Dunno ><
26 nov 2008 - 14:57