Heey allemaal,
Mijn ouders aanvaarden mijn vriend al een hele tijd niet.
Omdat er ook al vanalles is gebeurd. Zo ben ik deze zomer met mijn ouders eens op reis geweest voor een week. En hij moest mij altijd horen via facebook (videochat,sms...) Ik had hem toen aangegeven dat ik niet kon altijd sturen of mits dat ik ook wist dat het duur was. Op die moment kon het hem niet schelen. We hebben woorden gehad ruzie en al. Toen ik net weer was hebben we de dag nadien er over gepraat. Het liep gewoon weer goed tussen ons.
Maar nu willen mijn ouders van de dag vandaag dat we uit elkaar gaan.
Gewoon omdat we dan woorden gehad hebben. En omdat ze vinden dat hij een slecht iemand is om om te gaan. Want volgens mijn ouders en zus denken ze dat hij mij gaat slaan. Mijn lief zei dat hij dat nooit ging doen omdat hij nog nooit van iemand als mij gehouden heeft. Hij heeft alles voor mij over. Hij wilt alles doen voor mij gelukkig te maken. En dan zeggen mijn ouders gisteren als ik thuis kwam dat ik niet gelukkig zou zijn. Oke gisteren was ik boos op mijn vriend omdat hij vanuit ergens vertrok voor zijn ma mij zonder iets te sturen dat hij mocht komen. En we hebben echt een hele tijd woorden gehad. Hij wou dat ik bleef slapen en normaal ging ik dat vanavond ook doen. Maar daar zal het niet aan komen. Nu zitten we beidde te piekeren. En ik ben einde raad. Mijn zus denkt dat hij mij manipuleert ook. Omdat ik hem altijd moet zeggen wie dat er mij stuurt enzo. Want als ik dan ergens naartoe gaat zegt hij ook dat hij weg is. En omdat ik 1 keer mijn gsm voor de rust af zet was hij mijn vriend ook boos.
Help iemand mij. Je mag ook prive-bericht sturen dat helpt mij iets beter.
O nog even mijn ouders zijn gewoon te bezorgd.
Heel beschermd. En ik ben er al 24.
I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,