Trench schreef:
(...)
Hmm ik denk dat Freddie en Ame het wel goed met elkaar zouden kunnen vinden. Mede doordat ze ongeveer een beetje in hetzelfde schuitje hebben gezeten toen ze jong waren. Ik denk dat hij ook wel voorbij haar status kan kijken en haar zorgzame kant kan inzien en best gehecht aan haar zou kunnen zijn en haar als soort zus zou kunnen zien als jij dat oké vindt natuurlijk. Wat Romeo betreft denk ik dat die twee enorm zullen botsen. Omdat ze beiden dominant en koppig zijn denk ik dat het echt vuur tegen vuur gaat zijn. Ik denk ook zeker omdat Romeo toch wel een vrij hoge rang heeft dat Freddie hem niet uit kan staan.
Dat is wat voor ideeën ik tot nu toe heb, had jij nog ideetjes? c:
Ik vind het tussen Freddie en Ame heel leuk en schattig op een bepaalde manier. Ze zal respect voor hem hebben, maar hem tegelijkertijd over de jaren ook zijn gaan zien als een beschermende oudere broer, zeker als hij haar bijvoorbeeld een keer heeft geholpen met een lastige zakenpartner. Ze snappen elkaar door hun verleden toch wat beter dan de rest. Ze zal hem altijd de affectie geven als hij het nodig heeft, of het nu sex is of gewoon knuffels en een luisterend oor. Ze zal hem alleen niet altijd verstaan, omdat haar Engels matig is en ze verder alleen Portugees spreekt.
Romeo is geen makkelijke jongen, en vriendelijkheid tegen andere heren kent hij niet. Romeo zal wel een bepaald niveau van respect van Freddie verwachten, maar hij hoeft hem niet aardig te vinden. Als Freddie hem geen respect toont kan dit wel grote problemen geven. Ook het feit dat hun werkwijze compleet tegenovergesteld is zal wel eens leiden tot problemen tussen de twee.
[ bericht aangepast op 2 nov 2018 - 10:41 ]
Bowties were never Cooler