• Ja, het gaat over België, voor elke Nederlander die zich afvraagt "hé, zijn we niet al geweest?". : D

    Dus, waarde medebelgen: weten jullie al op wie je gaat stemmen zondag? Wie gaat er gaan stemmen (ik weet dat er opkomstplicht is, maar ze geven toch al jaren geen boetes meer als je niet komt stemmen, dus je kan best niet gaan)?
    Zijn er nog studenten die het frustrerend vinden dat ze niet kunnen stemmen in de stad waar ze studeren? (Deze hier wel, in elk geval. :') ) Wat hopen jullie dat er gebeurt in jullie gemeente of in de steden?

    Het zijn maar lokale verkiezingen, maar we zitten er toch zes jaar aan vast, dus zo onbelangrijk is het nu ook weer niet. (krul)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2018 - 13:05 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Neeeeeeeee Gent😭 Alsjeblieft, laat ons aub verder gaan met VLD en t kartel. Alsjeblieft. 😭


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben tevreden over de uitslag in Mechelen. Voor de rest kan ik Van Grieken zijn kop niet meer zien. Dat vat deze dag ongeveer voor mij samen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!