• Vertel hier de mopjes of raadseltjes die je kent. Ik begin;
    Wat is het omgekeerde van een marokaan?
    Pa broek af. [/ik ben geen racist vind dit gwn een goeie]


    nu jullie

    ik ken ook nog iets

    3 mannen zijn op vakantie en moeten slapen in een hotel. ze vragen om 3 bedden. de man achter de balie verteld dat ze alleen nog een berenbed en spijkerbed en een mierenbed heb. de 3 mannen gaan akkoord en gaan slapen. de volgende dag vraagt de man in het berenbed aan de man in het spijkerbed heb jij lekker geslapen. 'nee' antwoord de man in spijkerbed. 'de spijkers hebben me geprikt.' dan vraagt de man in het spijkerbed aan de man in het berenbed heb jij lekker geslapen. 'nee alle beren hebben me gekrabt.' bijna vragen ze aan de man in het mierenbed heb jij lekker geslapen. de man in het mierenbed antwoord. 'ja ik heb 1 mierdoorgeslagen en de rest is naar de begravenis'



    die kende k, dies zo droogxD


    You're a star in heaven.

    whahaha :D


    It's heavy but you are not the only one

    oke nog 1.

    jantje zit op een hek te huilen en er komt een man langs gelopen die vraagt wat er aan de hand is. jantje verteld dat ze zijn boterham hebben weggegooit vraagt de man met opzet ? nee zegt jantje met kaas

    Twee cowboys zitten in een saloon.
    De een vraagt aan de andere cowboy:
    "Hoeveel is 1 + 1 ?"
    "2." antwoord hij, en de cowboy schiet hem dood.
    "Waarom schiet je hem dood?" vraagt een ooggetuige.

    "Hij wist teveel!."

    (hij is leuker als je m echt verteld)


    It's heavy but you are not the only one

    (...)

    (lol)


    heb nu pas door dat ge da 2 kere had getypt :$

    had het niet gzn:X


    You're a star in heaven.

    hoe noem je een verlamde moslim?

    hoe noem je een verlamde moslim?

    verlamisme xd

    Ik weet nog 1tje.
    Het is rood, zwarte en geel en het is een dier. Wat is het?

    een mop ^-^

    een belg, een duits en een franse zitte in een luchtballon. die beld vraagt aan die duits, 'durft gij uwe schoen late valle?' 'Ja' zegt die duitser, en hij laat zijn schoen naar beneden vallen. dan vraagt die duits aan die franse, 'durft gij u horloge late valle?' 'ja' zegt die franse, en hij laat zijn horloge naar benede valle. dan vraagt die franse aan die belg, 'durft gij een bom late valle?' 'ja' zegt die belg, en hij laat een bom vallen.
    later komen ze beneden aan. ze komen een kind tege dat huilt. 'wat is er?' vraagt de belg aan het huilend kind. 'ik kreeg van god als straf een schoen op mijne kop' zegt da kind wenend. gaan ze weer verder en kome ze nog een huilend kind tege. 'wat is er?' vraagt die duitser. 'ik heb van god als straf een horloge op mijne kop gekrege' zegt da kind wenend. gaan ze weer verder en komen ze een lachend kind tegen. 'wat is er?' vraagt die frans. zegt da kind al lachend: 'ik was bij de dokter, ik liet een prot en heel dat huis ontplofte'



    vroeger ging ik strijk me deze mop...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    is ie nie goe daaaan? xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ok ik ken r !

    Hoe stop je een olifant in de koelkast?







    Deurtje open, olifant ern, deurtje dicht






    Hoe stopje een giraf in de koelkast?






    Deurtje open, olifant eruit, giraf erin, deurtje dicht






    De krokodil houd een feestje, welke dieren zijn er iet?






    De giraf want die zit nog in de koelkast x]

    ik heb vandaag een ghoord van een vriend

    welk dier is een rolstoel?











    een antiloop


    Gilles (ll)

    Ik ken er ook één, maar tis wel een droge xD
    Er stonden eens twee pizza's in de oven, en dan zegt de enen tegen de andere, tis hier wel warm hé, en daarop antwoord die andere, aaah, een sprekende pizza (lol)

    Ik ken er ook één, maar tis wel een droge xD
    Er stonden eens twee pizza's in de oven, en dan zegt de enen tegen de andere, tis hier wel warm hé, en daarop antwoord die andere, aaah, een sprekende pizza (lol)


    Omg x]

    Oh, ik ken er nog één
    Hoe noemt men de zoon van een jood?

    Een gasje xD
    Of
    Waarom vochten de Joden ni mee in de wereldoorlog?

    Ze waren op kamp xD