Genoeg verhalen om te vertellen, alleen ben ik sommige verhalen echt vergeten. Maar hier zijn ook erg leuke verhalen om te lezen van anderen. Ik weet er nog wel eentje.
Op mijn opleiding toen, hadden we om de zoveel tijd een mentor gesprek. Gewoon om te kijken hoe het ging en of je alles op orde had, aangezien we ook een mapje moesten bijhouden. (Die mapje was dat je daarin belangrijke bladeren in moest doen voor de opleiding). Dus ik kwam in de kantine en zag al een paar klasgenoten zitten, die of al geweest waren en of moesten, net als ik. Ik werd al gewaarschuwd dat mijn mentor boos/chargerijnig was, omdat de twee klasgenoten voor mij echt een potje hadden gemaakt en niets op orde hadden. Dus ik had al zoiets van: oei en nu?
Dus het was mijn beurt en ik ging de klas in, waar ze zat. Je kon erg merken dat ze geirriteerd was. :'D Dus toen begonnen we en ik had wel alles op orde. Daar was ze zo blij mee, dat ze mij helemaal ophemelde. Dat er tenminste 1 leerling het wel op orde had en ze was zo blij, bla bla bla. Als volgt had ik haar humeur flink opgekrikt en de volgende klasgenoot wist niet hoe ik dat gedaan had, want bij haar was onze mentor dus ook erg vrolijk.
Als er weer eentje boven komt, dan vertel ik het hier ook. ^^
One Who Travels A Higher Path.