oké dus gister kan je lekker lollig vragen van of we nu zaterdag afspreken en hoe laat en zeg ik 'ik laat het je nog weten'
en nu laat ik het je weten en zeg je doodleuk dat je afgesproken hebt met je vriendinnen (aka de vriendinnen die je al veel gezien hebt deze vakantie)
en dat terwijl je mij vorige week gestuurd hebt dat we moesten afspreken omdat we elkaar al twee maand niet gezien hebben en we dit eigenlijk al zo goed als gepland hadden??? like die vriendinnen heb je echt al zo vaak gezien deze vakantie?
thought i was ur friend too, but im just second option i guess
en dan het enige moment dat je je hoofd laat zien is op een moment dat ik je echt wel missen kon of wanneer je het over jezelf mag hebben
also het feit dat mijn andere vrienden ook geen moeite meer doen om af te spreken lately
guess i need new friends??? echt hoe moeilijk is het om eens allemaal tijd vrij te maken om af te spreken
ik hoef er ook echt niet elke keer een 'ja ik zit op het unief dus ik moet wel studeren' opmerking bij. Eigen keuze, je moet mij niet op een guilt trip sturen want sorry daar heb ik ook geen tijd voor noch behoefte aan. Echt stop eens met onnodig op je paard te zitten en je voor te doen alsof je beter bent dan mij. Jésus