• Hoi allemaal,

    Ik vroeg mij af of er een manier is om raamstift, die niet watervast is, toch watervast te maken.

    Ik ben al een poosje waxinelichtjes en kaarshouders aan het versieren en dit moet er elke maand weer af. Nu had ik echter het idee om een grafkaars te kopen met zo'n glas en ding boven op in het wit en deze te versieren zodat ik dit dus bij een graf kan neerzetten. Dit omdat ik toch altijd wat mee wil nemen als ik het bezoek en op deze manier het heel persoonlijk kan maken met mijn eigen touch. Ik zat al te denken aan misschien vershoudfolie eromheen te doen maar ben bang dat als dat elkaar aanraakt de stift gaat uitlopen. Toen dacht ik vernis maar ik weet niet of dat dan uitgeveegd word.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou het eigenlijk niet weten. Maar ik ben wel benieuwd of iemand anders iets weet. Want ik heb een soortgelijk probleem. Ik heb met een waterresistente stift mijn naam op de onderkant van een mok geschreven. Maar ondanks het watervast is, gaat het er toch af. Misschien dat de antwoorden hier me op ideeën kunnen brengen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    haarspray eroverheen doen en eens in de zoveel tijd opnieuw?


    You were born original, don't die as a copy.

    Scandal schreef:
    Ik zou het eigenlijk niet weten. Maar ik ben wel benieuwd of iemand anders iets weet. Want ik heb een soortgelijk probleem. Ik heb met een waterresistente stift mijn naam op de onderkant van een mok geschreven. Maar ondanks het watervast is, gaat het er toch af. Misschien dat de antwoorden hier me op ideeën kunnen brengen. =P
    ik weet dat je ook van die porseleinstiften hebt die je eerst in de oven moet bakken voor het waterdicht is, die stiften hebben wij op het werk namelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) ik weet dat je ook van die porseleinstiften hebt die je eerst in de oven moet bakken voor het waterdicht is, die stiften hebben wij op het werk namelijk

    Ja, maar die zijn duur helaas. En het is maar voor 1 woordje. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ja, maar die zijn duur helaas. En het is maar voor 1 woordje. =(
    bedoelde meer als in misschien is het woord met zo'n stift geschreven maar is het niet met de mok mee gebakken en gaat het daarom eraf =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien lak er overheen? Dit klinkt echt heel dom maar hey wie weet werkt het nog ook :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Misschien lak er overheen? Dit klinkt echt heel dom maar hey wie weet werkt het nog ook :')


    Of doorzichtige nagellak?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2018 - 12:25 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Of doorzichtige nagellak?

    ik ga haarlak en nagellak eens proberen en daarna als het werk drop ik het hier en maak dan het echte ontwerp ben vooral bang dat zodra je erover gaat met het kwastje dat het al eraf gaat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)
    ik ga haarlak en nagellak eens proberen en daarna als het werk drop ik het hier en maak dan het echte ontwerp ben vooral bang dat zodra je erover gaat met het kwastje dat het al eraf gaat


    Misschien eerst even wachten tot het volledig gedroogd is? Ik ben wel benieuwd naar het resultaat!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Misschien eerst even wachten tot het volledig gedroogd is? Ik ben wel benieuwd naar het resultaat!
    heb al ontdekt dat als je het laat drogen en een doek erover doet gaat het eraf, dit was fijn toen ik een foutje maakte XD

    ik laat sowieso ht resultaat zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    mijn oplossing is gevonden!
    Na überhaupt een lange zoektocht voor een witte grafkaars heb ik hem eindelijk gevonden.
    Mijn moeder zei dat ze op haar werk wel spuitbare Vernis heeft dus dat ga ik er op proberen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan