• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 17:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mensen volgen op Twitter waar ik de notificaties van aan heb staan en die Bake Off wel direct op Channel 4 kijken. Waardoor ik al van twee afleveringen weet wie eruit ligt, terwijl ik drie afleveringen achterloop.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat lied dat gewonnen heeft op Eurovision dit jaar. Vreselijk dat ding


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mensen met dubbelaccounts, like, why?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mn vriendje op dit moment

    Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik moet checken of ik niet iets op een bepaalde datum heb staan? Ik heb een slecht geheugen ja
    Het is niet gewoon ja of nee, ik moet zeker weten dat ik niks heb!


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kovacs schreef:
    Dat lied dat gewonnen heeft op Eurovision dit jaar. Vreselijk dat ding
    hmpf haha, zo vreemd dat dat lied had gewonnen. :’D Maar het was zo slecht dat zelfs radiozenders die echt ELK nieuw lied/hit overplayen die amper afspeelden precies. Ik heb hem echt maar 2x of zo gehoord op de radio terwijl die hele namiddagen op het werk op stond. Dat voor een lied dat Eurosong won.


    Ik wil een tuin vol egels

    Blauwe plekken die op een plek zit waar vaak iets tegenaan komt. Ik heb momenteel een blauwe plek op mijn pols, en ik ben me er plots zoveel meer bewust van hoe vaak ik ergens tegenaan kom oml.


    What’s tasty in Busan?

    Deze dag gewoon


    26 - 02 - '16

    Mensen die afschuwelijk luidruchtig eten ashfkskakfp

    Mensen die achter het stuur op hun telefoon zitten of gedronken hebben. Niet per se een ergernis, wel superdom.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Altijd last krijgen van bronchitis en dus weken na een kleine verkoudheid nog steeds blijven hoesten. Ughhhh.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ergens aan gestoten en pijn aan mijn kont! 😡

    Mijn ouders .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De Nickelodeon reclame op deze site.

    Mannen die alleen naar een ding uit zijn en freaking kinderachtig zijn!

    Fijn, geloof me niet, zeg maar dat alles wat ik doe liegen is en alles wat ik zeg niet waar.

    Rot lekker op.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.