Voor mijn tweede tattoo ben ik al maanden - misschien zelfs al een jaar - op zoek naar het perfecte design. Het probleem? Ik kan niks online vinden dat ik samen kan gooien om het te laten zetten, maar zelf tekenen lukt me ook niet.
Ik doe namelijk al 15 jaar ballet en omdat dit zo'n groot deel van mij is wilde ik graag een balletgerelateerde tattoo laten zetten. Nu lijkt het me heel gaaf om dit in de populaire watercolor-stijl te doen. Het enige nadeel is dat zowel balletdesigns die ik mooi vind én in watercolor zijn, amper te vinden zijn. Ik heb momenteel het design voor de ballerina, maar de kleuren spreken me niet zo aan.
Ik vind het zwarte en het blauw niet bij ballet passen. Liever zou ik roze- en paarstinten hebben, met misschien een beetje lichter blauw als watercolor. Ik ben meer op zoek naar zulk soort kleuren:
Nu zoek ik dus iemand die dit voor mij in elkaar zou willen knutselen in samenwerking met mij. Het maakt mij niet zoveel uit of je met de hand tekent, met een tablet of liever photoshop gebruikt, zolang ik maar een concreet idee op tafel krijg waar ik blij mee ben. Ik ben bereid om credits te geven, of eventueel een kleine donatie op de bankrekening mocht iemand dit liever willen.
Alvast bedankt! ^^
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen