• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is de enige die je plan om Mount Olympus over te nemen helemaal door de war kan schoppen nog springlevend? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    i can't wait till the day waarop iedereen gewoon zijn mond houdt over guys wearing makeup, heels, 'feminine stuff'
    ga toch even weg van die stereotiepen echt ik kots


    A to the Z

    vgm is de administratie (aka mijn agenda & bujo) nu weer op orde, wat een gedoe. Vanavond maar eens de spreads voor september klaarmaken


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Pixielisje schreef:
    i can't wait till the day waarop iedereen gewoon zijn mond houdt over guys wearing makeup, heels, 'feminine stuff'
    ga toch even weg van die stereotiepen echt ik kots
    Gaat het over de tweet van Theo Francken? Las er toevallig net iets over.

    //
    Kan dat alarm niet stoppen, het is wreed irritant!! >.<


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...) Gaat het over de tweet van Theo Francken? Las er toevallig net iets over.


    Yep :')


    A to the Z

    Een sombere dag, daar wordt je moe van. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Yep :')
    Ik was wel een beetje teleurgesteld toen ik dat las. :/ Van iemand in de politiek. Van hem had ik het niet direct verwacht, maar ja ik ken hem dan ook niet persoonlijk. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...) Ik was wel een beetje teleurgesteld toen ik dat las. :/ Van iemand in de politiek. Van hem had ik het niet direct verwacht, maar ja ik ken hem dan ook niet persoonlijk. :')


    Serieus, had je zo'n uitspraak echt niet verwacht van 'm? Heb je hem al eerder gevolgd in het nieuws, met al die uitspraken over de vluchtelingencrisis? :p
    Echt, die man maakt me zo misselijk. Typische NVA uitspraken natuurlijk. 'Iedereen vrij in eigen land', behalve dan als je lgbtqa+ bent, of andersgelovig, of een andere huidskleur hebt, ....
    Echt, pffff ik word zo moe van die politici tegenwoordig. :')


    A to the Z

    Ik ben toe aan een horizontale levensonderbreking.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Well. Just when I thought the universe couldn't hurt me more... Glad she's gonna be okay though. Godver.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I need a vacation. Oh wait. I should have one right now, but I don't.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Serieus, had je zo'n uitspraak echt niet verwacht van 'm? Heb je hem al eerder gevolgd in het nieuws, met al die uitspraken over de vluchtelingencrisis? :p
    Echt, die man maakt me zo misselijk. Typische NVA uitspraken natuurlijk. 'Iedereen vrij in eigen land', behalve dan als je lgbtqa+ bent, of andersgelovig, of een andere huidskleur hebt, ....
    Echt, pffff ik word zo moe van die politici tegenwoordig. :')
    Nee, ik volg geen tweets van hem of zo. Ik lees af en toe wel eens een artikel over zijn beleid en hoe hij criminele immigranten wegstuurt. :p Maar daaruit kan ik niet afleiden dat hij tegen LGBTQ+ zou zijn, want dat is toch een compleet ander onderwerp. :p Maar nu ik even zijn uitspraken ging googlen zie ik wel dat ik het minder 'niet-verwacht' zou hebben als ik die eerder had gezien, haha.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...) Nee, ik volg geen tweets van hem of zo. Ik lees af en toe wel eens een artikel over zijn beleid en hoe hij criminele immigranten wegstuurt. :p Maar daaruit kan ik niet afleiden dat hij tegen LGBTQ+ zou zijn, want dat is toch een compleet ander onderwerp. :p Maar nu ik even zijn uitspraken ging googlen zie ik wel dat ik het minder 'niet-verwacht' zou hebben als ik die eerder had gezien, haha.


    Ja, om aan te sluiten op je laatste zin: Ik had het al verwacht van hem dat hij zo'n grove uitspraak zou maken als je zijn andere uitspraken mbt de vluchtelingen ziet en het feit dat hij wel al een aantal keren gelogen heeft bij zijn beleid. Ik vind hem echt geen koosjer man.
    Het zijn verder idd wel twee verschillende onderwerpen die niet te vergelijken zijn, daar geef ik je gelijk in!


    A to the Z

    Omggg de buren van de koude pannenkoeken zijn terug. My day is made.


    She's imperfect but she tries

    this convo is too cute and too entertaining (blush)


    A to the Z

    ik word hier zo moe van


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.