Want dan ga ik op vakantie naar Italië. Ik zal daarom de komende 10 dagen niet heel erg actief zijn op het forum (niet dat ik dat al was, maar goed).
Morgen is de druktste dag op Schiphol. . . Lekker met autisme, geluidsgevoeligheid en stress voor het vliegen. Dus als iemand tips heeft, graag!
Dus, morgenochtend om 6:00 gaat de wekker en om 7:30 komt de taxi, die ons naar het station brengt met de koffers. Lopen is te lang en fietsend gaat al helemaal niet ;'D
Dan zullen wij rond 8:00 op Schiphol zijn en meeten we daar mijn ouders en tante. Dan gaan we door de duane en zal ons vliegtuig om 11:15 boarden en om 11:45 de lucht in gaan, en 2u en 10 minuten later in Napels te landen.
We zullen verblijven op een camping in Piano di Sorrento in een soort huisje. Of zoals de meesten het kennen, Sorrento. We blijven hier dan tot 08/08 en vliegen in de middag terug naar Nederland. Ik heb er best veel zin in, mede omdat mijn neef gaat trouwen en dit de hoofdreden is dat wij naar Italië gaan, maar ook om lekker uit te rusten.
Ook is het morgen, de dag dat wij vertrekken, de verjaardag van mijn vriend. Morgen viert hij zijn verjaardag dus lekker in Italië en hij kijkt er heel erg naar uit.
Jammer genoeg kan ik niets kwa zelfgemaakt eten meenemen in het vliegtuig, dus heb ik een paar cupcakejes gemaakt, om vannacht als hij thuis komt van werk (dat is rond 1 uur) lekker wat van op te peuzelen. Dan nemen we de overige cupcakes mee naar Schiphol, om deze, voordat we door de duane gaan, op te eten met mijn ouders en tante erbij.
In Italië zelf zullen mijn neef en zijn, bijna vrouw ( ) de verjaardag van mijn vriend meevieren onder het genot van een biertje en wat taart.
Ik denk dat dit een hele leuke vakantie gaat worden, met allemaal feestjes, uitjes en noem maar op!
We gaan namelijk ook nog een dagje naar Pompeii!
Hier zie je trouwens de cupcakes die ik voor mijn lieve vriend gemaakt heb c:
Er staat Marvin 20!
[ bericht aangepast op 29 juli 2018 - 17:32 ]
Ich liebe dich 27.12.23