relatievoorstellen & impressies Jason
Chase Noisy and annoying bratt : Jase heeft het absoluut niet op Chase, hij is luidruchtig en werkelijk irritant. Jason negeert de jongen meestal tot de ergernis van Chase. (ik realiseer me net dat de naam Chase enorm op Jase trekt... whoops )
Connor Don't go near me beast : Door Jasons verleden was het haast aan automatisme om vooroordelen te nemen over de pluizige jongeman, een jongen met oren staart, klauwen en tanden die je uiteen kunnen rijten? Nee dank je. Toen Connor dan ook een gesprek met de stille Jason wilde aangaan, zorgde dit voor een opgetrokken wenkbrauw en een "Waarom praat je tegen me" van Jason, wat duidelijk niet goed in de smaak viel bij Connor. Het gebeurd meer dan eens dat Jason wakker word en er een dode rat aan zijn voeteinde licht. Jason voelt zich dan ook enorm bedreigd door Connor en wilt hem niet in zijn buurt hebben. De twee zouden anders wel eens in een gevecht kunnen belanden.
Jesse Jason vind Jesse tot zover hij de jongen kent wel een oké gast. Hij kan met hem in 1 ruimte zitten en enkele woorden wisselen, maar meer dan weerzijdsrespect is er niet.
Rhett You look like an idiot : Rhett is iemand die in Jasons ogen nogal als een lomp geval aanzien word. Jason zou opener kunnen worden als Rhett zijn gave op hem gebruikt (geen idee of Rhett dat wel zou gaan doen op de asociale Jason)
Puck I respect you, you're cool: Puck is een jongen die Jase naast zijn broer wel als een soort vriend is gaan beschouwen. Niet doordat ze geweldige gesprekken kunnen voeren, maar juist omdat beide heren daar geen nood aan hebben. Jason kan op zijn gemak een boek lezen met Puck naast hem op de bank en Puck hoeft zich ook geen zorgen te maken want hij is absoluut geen stoorzender voor Jason. Heel veel kent Jase niet over Puck, maar dat hoeft hij ook niet om de weten dat de jongen een prima kerel is.
Mara Oh god no : Mara en Jason zijn twee types die elkaar nooit zouden opzoeken, laat staan een band zouden kunnen opbouwen. Ze zijn dan ook onbekenden voor elkaar.
Adelaide We share a passion for music: Jason en Adelaide kunnen elkaar kennen van de musical optredens? Jason maakt muziek en moet als opdracht soms ook helpen met de studenten Musical. Jason kan wel genieten van een mooi opgevoerde musical en ze kunnen respect voor elkaar tonen, eventueel een opkomende vriendschap.
Joey You are everything I have, without you I am nothing; Joey is Jasons soulmate en twin. Zonder Joey zou Jason het nooit overleefd hebben hier. De tweeling kan echter niet meer anders zijn qua innerlijk. Waar Jason timide en asociaal is, is Joey een spontane en roekeloze jongen. Ze vullen elkaar op waar nodig, Joey sleurt zijn broer mee naar feestjes en Jase zorgt ervoor dat zijn broer niet lam op straat blijft liggen.
Alexis You are nice in some kind of way: Ik denk dat Jason en Alexis wel een soort respect voor elkaar kunnen opbouwen, ze houden beiden niet van luidruchtige mensen en zijn rustige personen
Nala I am not sure about you : Nala mag misschien wel een 'ijskoningin' zijn, ik denk dat Jason en Nale een soort van ik mag je wel, maar ook niet helemaal relatie zouden kunnen hebben.
Cammie Spontanious headache alert; Cammie is een persoon die Jason liever niet op zijn pad komt. De spontane vrolijke meid is toch iets te druk voor de stille jongen.
Relatievoorstellen Chase
Connor: Yay for furries! : Connor en Chase kunnen echt typisch jongens bij elkaar zijn. Ze zijn een van de weinige mensen waarbij hun mutatie duidelijk zichtbaar is en met een dierlijke invloed, hierdoor hadden de twee meteen een klik. De jongens zijn dan misschien elk wel voor een ander team, (Chase is 100% hetero en Connor 100% het omgekeerde) De twee 'mannen' kunnen heerlijk met elkaar praten over hun veroveringen en pervy mind sets. Chase zou Chase niet zijn als hij Connor soms niet plaagt door hem op de frat Wolfie te noemen van tijd tot tijd en Connor heeft de toepasselijke naam Chicken voor Chase uitgekozen. De twee kunnen lachen om de vieste dingen en kunnen het niet laten om het soms over 'doggystyle en spreadeagle' te hebben. Chase heeft ooit 1 keer zijn benen laten waxen om aan te tonen aan Connor dat hij gerust zichzelf mag zijn. Nou Chase komt nooit meer in de beurt van wax of eender ander ontharingsmachine.
Puck: Come on Bro, live a little!: Chase probeert Puck wat meer uit zijn schulp te trekken, de oversociale Chase wil met iedereen vrienden zijn en mag Puck wel, maar kan het niet helpen om hem soms wat saai te vinden.
Dit zijn mijn suggesties hope you guys like it ^^
[ bericht aangepast op 10 aug 2018 - 11:29 ]
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH