Liefhebben en nieuwsgierig zijn, daartussen slaapt een zachte lijn. (Leo Vroman)
Lieve Q'ers, ik zie de laatste tijd echt veel leuke initiatieven om Quizlet te laten uitbloeien tot een mooiere plek. En ik wou daar ook graag een steentje aan bijdragen. Dus vandaar dit topic, het idee is een beetje gebaseerd op het programma over de lijn. Ik zag dit een keer en ik vond dit heel mooi voor Quizlet, want nu zijn we voor elkaar allemaal namen achter een schermpje. En ik vond dit een mooie manier om de menselijke kant van iedereen te laten zien. En zo kunnen we elkaar misschien wat beter leren kennen en zelfs erachter komen dat we in sommige dingen niet zo alleen zijn als we dachten. En misschien wordt zo op zijn beurt Quizlet er een mooiere plek van. Het is de bedoeling dat iedereen die hier is iets kleins of groots van zichzelf kan laten horen, als ze dit willen. Voorbeeld : Als je mij echt zou kennen zou je weten dat het mijn droom is om dichter te worden. Of : Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik veel littekens heb. Niemand hoeft het bij één post te houden het lijkt me juist leuk dit langer aan te houden. Regels : Dit is een veilige plek, heb respect voor elkaar, er wordt hier niet gepest, delen mag maar hoeft niet. En als je liever niet met je username in dit topic staat mag je mij een pb sturen, dan plaats ik het als anonieme reactie. Ik zal beginnen : Als je mij zou kennen zou je weten dat ik heel veel passie heb voor muziek. |
|
[ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 20:04 ]
Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.