Okeeeee so here we go. My first asking for advice topic. Na 4 jaar er toch eens van gekomen
Ik was met een jongen – sort off – serieus aan het daten, tot hij er stop in zetten. Dit doordat hij voor zijn werk (hij is militair) 5 weken op oefening in Duitsland moest en daarna meteen door zou gaan op zijn vakantie naar Thailand. Hij wist ook niet of wanneer hij terug kwam, meteen een andere oefening kreeg. Hij wilde wel graag contact houden.
Nu was ik hier best kapot van x’D Female hormones I guess. & Dat kwam er op het festival afgelopen weekend uit. Ik heb daar een meisje ontmoet & het een en ander verteld over hem. Ik heb nog steeds contact met haar en ze wilde per direct al dat ik mee ging met haar naar Neverland a.s. weekend.
Nu blijkt het dat ze met haar vriend en lees mannelijke vrienden van hem mee gaat en daar mij mee naar toe wilt nemen. Hier komt dus mijn probleem c;.
Ik ben een beetje bang dat ze me aan een ander probeert te koppelen, hoewel ik al aangegeven heb dat ik dat niet wil. Echter is zij van mening dat ik het of moet breken met de jongen waar ik nu mee ben? Was? Ik weet het zelf niet meer x’d. (ben je single in een break? Was ik überhaupt bezet? I need instructions pff.)
Ik heb dus het gevoel dat ze me wilt gaan koppelen en als ik nu oké zeg, zij denkt dat ik erin toestem ofzo? Ik weet het zelf ook allemaal niet meer. Misschien wacht ik straks ook wel op een dode mus & he just let me off easy.. IDK anymore. Rip.
When I taste Tequila, Baby, I still see ya