Hi allemaal!
Op mijn werk is men nog op zoek naar jobstudenten. Zeker deze zomer, nu een paar vaste werknemers op vakantie gaan. Misschien zijn hier Quizletters die graag een zakcentje bijverdienen? Of misschien ken je iemand die nog vakantiewerk zoekt? Het bedrijf ligt in Merksem (dichtbij Antwerpen). Als je zin hebt wat bij te verdienen zonder hard te werken, laat me dan zeker iets weten!
Functie en bedrijf
Je werkt als onthaalbediende in een voedingsbedrijf.
Wat zijn je taken?
De taken zijn easy peasy. Je hebt echt niets van ervaring nodig.
Mensen ontvangen en doorsturen.
Telefoon opnemen en meestal moet je dan gewoon doorverbinden. (Zelf gesprekken voeren gebeurt bijna niet, dus no worries.)
Leveringen aannemen en de besteller een mailtje sturen dat het is aangekomen. (Dit moet niet professioneel opgesteld of zo.)
Uitzonderlijk eens een taxi of verzending boeken.
Jezelf bezig houden.
Sowieso krijg je nog training voorzien door een vaste werknemer, mogelijk door mij. En er ligt altijd een makkelijke handleiding bij je.
Sfeer
Over het algemeen heel rustig. Je zit er alleen dus je kan op zich je eigen ding doen. De radio staat hier doorgaans op. Je mag van zender veranderen of zelf muziek opzetten, geen probleem. :p Op Quizlet zitten doe ik ook de hele tijd.
Als je herexamens hebt, kan je hier ook gewoon perfect studeren. :’) We hebben nog een andere student die gewoon studeert wanneer ze hier moet werken.
Andere voordelen
”Professioneler” vakantiewerk dan vakkenvuller op je cv, gratis soep , vriendelijke collega’s en je kan in de toekomst weer gecontacteerd worden voor vakantiewerk. ^^
En ten slotte help je mee aan een goed doel, want als er vervanging voor mij is, kan ik mijn vakantie-aanvraag bevestigd krijgen.
Als je interesse of vragen hebt, stuur me een pb’tje! Topic delen en rondvragen mag.
Ik wil een tuin vol egels