Hallo,
Ik heb van iemand (ik ga niet zeggen wie), een bericht gekregen dat er een aantal mensen zijn die zich gekwetst voelen door mijn acties. (Degene in kwestie heeft geen namen genoemd en daar gaat het mij ook niet om.) Ik heb nooit bewust iemand proberen pijn te doen of zijn/haar tijd op Quizlet te verpesten en als dit wel zo overkwam wil ik graag mijn welgemeende excuses aanbieden. Ik heb nooit maar ook nooit de intentie gehad iemand pijn te doen.
En het spijt me zeer dat jullie de drama die ik hebben gehad hier op Quizlet ook hebben moeten mee maken. Dit had netjes persoonlijk moeten gebeuren en niet op Quizlet.
Ik wil zeker onderdeel zijn van een oplossing, maar ik zou het dan ook alleen maar eerlijk vinden dat als er iets is waar je wat betreft mij mee zit, of als je ergens je hart over wil luchten, of dat iets je dwars zit, je daar mee naar me toe komt en dan zal ik er open en beschaafd mee omgaan. Ik wil het voor niemand moeilijker maken dan het al is. Maar het heeft op mij een behoorlijke impact gehad dat ik onbewust zoveel mensen tegen de haren heb ingestreken. Dit is nooit mijn intentie geweest, maar het doet wel enorm veel pijn dat dit achter mijn rug langs is gegaan. Ik wil daar graag overheen kijken en het loslaten, en laten we samen werken aan een fijner samenzijn op Quizlet.
Nogmaals mijn welgemeende excuses.
Rick
[ bericht aangepast op 4 juli 2018 - 13:53 ]
Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.