Gegroet. Mijn huidige laptop is een schatje, maar niet meer wat ik momenteel nodig heb. Nu heb ik besloten om een Macbook pro aan te schaffen, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik twijfel namelijk over 13 of 15 inch, nieuw of refurbished en hierbij wil ik me graag door jullie laten adviseren. "Maar je hebt toch wel een mening?" Jazeker. 13 inch of 15 inch? 13 inch is compact en goedkoper. Dus in principe zou je denken dat die keuze snel gemaakt is, maar mijn huidige laptop is 15,4 inch en ik ben bang dat ik de grootte van het scherm ga missen? Ervaringen? Nieuw of refurbished? Het liefst heb ik natuurlijk iets nieuws, maar refurbished is ten eerste een stuk goedkoper en het is ook beter voor de aarde en stuff. Nu kan ik gebruik maken van studentenkorting of via m'n pa's werk een flinke korting krijgen, maar dan zit ik aan het nieuwste model vast. Dat is opzich niet heel erg, maar die heeft geen usb-poorten en dat is niet onoverkomelijk, maar wel een beetje onhandig? En wat is de beste plek om een refurbished model aan te schaffen? Wat lijkt jullie het verstandigst? Hebben jullie tips en advies? |
Voor de moeite ^^ |
look at the stars, look how they shine for you;