• Hey iedereen!

    Ik wist niet zo goed in welk subforum dit best thuishoorde, dus verplaats maar naar de juiste als dat nodig zou zijn!

    Apple heeft een nieuwe ipad uitgebracht onlangs, namelijk de ipad 2018. Nu ja, denken jullie vast van 'boeien, weer een ipad,' maar ho.. wacht even! Hij biedt ondersteuning voor het apple pencil! En dat maakt het natuurlijk een hele interessante koop als je het vergelijkt met de torenhoge prijzen van de apple ipad pro, die tot voor kort dus de enige ipads waren met ondersteuning voor het apple pencil!
    Nu zeg je waarschijnlijk: is die pencil zo belangrijk? Kan je niet een andere stylus kopen? Ja, dat kan inderdaad wel. Maar ik heb deze ipad op het oog om er mee te tekenen. Ik heb heel veel research gedaan omtrent stylussen en ipads, en daar kwam vrijwel altijd het apple pencil uit als beste optie onder het mom van 'verdoe niet eens je geld aan goedkopere styli, want je komt er zo heel moeilijk bij in de buurt!'

    Goed, ik ben helemaal overtuigd en ik zou dus graag de apple ipad 2018 (32 Gb, met wifi) aanschaffen en het apple pencil. Nu zoek ik daarvoor de goedkoopste optie. Ik kom altijd uit op 341 euro als goedkoopste bij Vandenborre/Coolblue voor de ipad en 99 euro voor de pencil (zowat overal).

    Maar ik dacht: ik vraag het aan jullie! Kennen jullie eventueel websites met fixse promo's op appleproducten, of die korting aanbieden, kortingscodes etc., die geldig zijn op deze apple producten? Vinden jullie opties die goedkoper zijn dan 341 en 99?
    Ik ben niet echt de meest ervaren promo-zoeker. Dus als iemand van jullie dat wel is en mij kan helpen, dan zijn mijn portemonnee en ik jou eeuwig dankbaar!


    Groetjes

    Ps: hier even een linkje naar de ipad die ik dus bedoel, want hij lijkt supergoed op de ipad 2017 maar die heeft geen apple pencil ondersteuning!
    https://www.vandenborre.be/multimedia-tablet/apple-new-ipad-2018-wifi-32gb-space-grey


    A to the Z