• Jullie kennen mij waarschijnlijk allemaal als die guy met die gekke usernames.
    Nu kwam ik er dus achter dat deze nog vrij was, en ik moest hem gewoon claimen. Dus bij deze sorry voor een serieuzere username, en de komende 2 weken geen ludieke naam. Maar TrippaSnippa is nu Clapton geworden!




    Wat vonden jullie mijn leukste username?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 15:41 ]

    Wat vonden jullie de leukste username tot nu toe?

    14.3% (2 stemmen)
     
    Reuriezer

    42.9% (6 stemmen)
     
    HIPPIE

    7.1% (1 stem)
     
    TrippaSnippa

    21.4% (3 stemmen)
     
    Hallomaandag

    7.1% (1 stem)
     
    Darthdaddy

    7.1% (1 stem)
     
    Lonsgastenboek


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Waar moeten we op stemmen? Ik zie geen vraag :p
    En ik heb eerlijk gezegd geen idee wie het is. Is dat erg?:$

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 15:41 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Waar moeten we op stemmen? Ik zie geen vraag :p
    En ik heb eerlijk gezegd geen idee wie het is. Is dat erg?:$


    Oh ja die bug was ik vergeten heb de vraag erboven gezet.
    En nee het is niet super erg dat je niet weet wie het is. (alhoewel wel een heel klein beetje :P)
    All jokes aside, Eric Clapton was een grote invloed in de muziekgeschiedenis, zowel als leadgitarist van Cream en Derek and the Dominoes.
    Als zijn solo carrière.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Clapton schreef:
    (...)

    Oh ja die bug was ik vergeten heb de vraag erboven gezet.
    En nee het is niet super erg dat je niet weet wie het is. (alhoewel wel een heel klein beetje :P)
    All jokes aside, Eric Clapton was een grote invloed in de muziekgeschiedenis, zowel als leadgitarist van Cream en Derek and the Dominoes.
    Als zijn solo carrière.


    Als je zijn voornaam erbij zegt, gaat er ergens een belletje rinkelen. Maar ook weer niet helemaal (':
    Cream en Derek and the Dominoes zegt me nog minder. Ik zal eens kijken op youtube, misschien dat het me dan bekender voorkomt... (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Als je zijn voornaam erbij zegt, gaat er ergens een belletje rinkelen. Maar ook weer niet helemaal (':
    Cream en Derek and the Dominoes zegt me nog minder. Ik zal eens kijken op youtube, misschien dat het me dan bekender voorkomt... (':


    Ik denk dat als je wonderful tonight of layla of cocaine van hem hoort dat je het wel kent :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik had je nog niet eens herkend net Rick :'D
    Leuke username!
    Al was Lonsgastenboek wel een van de leukere, vind ik. Maar dat komt ook door wat er vooraf ging.
    (banana)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vond HIPPIE het leukste van die, hoewel ik je volgens mij vooral als Saltzman heb gekend. Clapton is ook een leuke naam trouwens. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    [right][/right]

    Croweater schreef:
    Ik vond HIPPIE het leukste van die, hoewel ik je volgens mij vooral als Saltzman heb gekend. Clapton is ook een leuke naam trouwens. ^^


    Klopt Saltzman heb ik ook echt 2 keer heel lang gehad.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind Clapton eigenlijk wel heel tof, jammer dat ik daar niet op kan stemmen ^^


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    Ik vind Clapton eigenlijk wel heel tof, jammer dat ik daar niet op kan stemmen ^^


    Ah ja had ik in principe wel kunnen doen, maar dit ging eigenlijk meer om mn ludieke namen, mn serieuze usernames staan er ook niet in.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.