• voor de piepjes test xP *ligt plat*
    omdatk door mijn enkel ging.. xD
    en eigenlyk hadk een 1 xP mr susan heeft me gered xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Weetk

    @Yummi
    heel toevallig ben ik nederlands ;l als je het nog nie wist ;l

    en piepjes test is een rentest waarop je heen en weer moet rennen tussen wat piepjes door

    Aaah ik snap em...
    totaal niet xD

    Ik haalde vorig jaar een 3, maar dat was dan ook het mimimum. Eig zou ik ook een 2 hebben gehad :P En dit jaar zal het ook eene vette onvoldoende zijn, rond de 4 mr ik heb me cijfer nog niet terug xD

    Ik raak gestresst van die piepjes en haal er altijd een 5 voor maar voor een 12 minuten loop mt gemak een 10 ofzo:S


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb nooit hoger gehaalt dan een 4..
    maar wij hebben vrijdag de piepjestest!:(


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik heb daar haat aan =3

    Maar ik haal meestal 4,5 of 5.. alleen laatst haalde ik 4.4 of zow.. omdat me veter los was.. en de meester zeurt altijd tegen mij.. omdat ik zogenaamt nooit ren.. xD Ik kan er tog nix aan doen als me veter los is..

    maar goed.. k ben wel blij dat we het niet elke keer doen.. want dan zou ik egt een onvoldoende halen..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    ik haal altijd 5.5 verder mogen we [gelukkig] ook niet damn daarna ben ik ook egt af ^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Trouwens, ik moet nog de piepjestest krijgen *wordt bang* =|

    Ik heb 3xD

    Ik heb daar haat aan =3

    Maar ik haal meestal 4,5 of 5.. alleen laatst haalde ik 4.4 of zow.. omdat me veter los was.. en de meester zeurt altijd tegen mij.. omdat ik zogenaamt nooit ren.. xD Ik kan er tog nix aan doen als me veter los is..

    Xx


    ja haat aan kooistra (duivel)

    ik had ook een keer losse veters [en hij zag het dat ik het niet xpres had gedaan fzo] en toen was ik maar 10 sec. aant veteren en heb ik dus die 5.5 gehaald gaat hij er wél eikelig bijzetten dat het MET veters strikken is behaald ¬¬

    haat aan die **


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Die tekst zuigt. Maar ik haal wel trap 8. Trouwens, wanneer wordt bekend gemaakt wie je kiest voor je serie? *is zeer nieuwschierig*


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kreeg altijd een 3 voor de moeite x]


    Wie du mir, so ich dir.



    ja haat aan kooistra (duivel)

    ik had ook een keer losse veters [en hij zag het dat ik het niet xpres had gedaan fzo] en toen was ik maar 10 sec. aant veteren en heb ik dus die 5.5 gehaald gaat hij er wél eikelig bijzetten dat het MET veters strikken is behaald ¬¬

    haat aan die **



    Ook jaah.. xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik vind dat liedje altijd zo eng en dan hoor e dat mens zeggen: trap...1! en dan hoor je iedereen juichen x'D
    BTW: je kan er op oefenen door dat liedje te downloade x']

    Die tekst zuigt. Maar ik haal wel trap 8. Trouwens, wanneer wordt bekend gemaakt wie je kiest voor je serie? *is zeer nieuwschierig*


    hebk gedaan ?? i thought so [/bad english]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    hebk gedaan ?? i thought so [/bad english]

    Klopt, zojuist gezien. :]
    Beschouw voorgaand bericht als niet geschreven.


    No growth of the heart is ever a waste