• In de nieuwste rubriek: What the fuck?!

    Ja, inderdaad. Je leest het goed. Een fietsendief in Duitsland besloot een boom om te zagen, zodat hij een dure fiets kon jatten. De fiets was 2000 euro waard, de schade was opgelopen tot 5000 euro. De linde is 13 jaar oud geworden.

    Like what?! Wat voor idioots hebben jullie laatst nog gehoord?

    Bron, hoewel ik weet dat je de 400 pagina's van Teletekst met een korreltje zout moet nemen

    Whuuuttt


    And then we'll see it.

    Dat is wel echt een vastbesloten en buiten-de-hokjes-denkende dief, tot het punt waarop je hem zijn buit bijna zou gunnen. Ik kan me niet voorstelen hoe raar de eigenaar opkeek toen de boom omver lag en zijn fiets weg was. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is wel echt een vastbesloten en buiten-de-hokjes-denkende dief, tot het punt waarop je hem zijn buit bijna zou gunnen. Ik kan me niet voorstelen hoe raar de eigenaar opkeek toen de boom omver lag en zijn fiets weg was. (nerd)



    Hahahaha. Not even mad want de level of commitment is gewoon te hoog.


    The truth is out there.

    Dat heet passie voor je werk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik las het inderdaad ook ja. Dat noem ik nou toewijding :'D
    Dan vraag ik me vooral af hoe hij dat op klaarlichte dag ongezien voor elkaar gekregen heeft (en bedacht heeft: laat ik eens een zaag in mijn tas stoppen voor het geval ik een fiets wil stelen en dan de boom om moet zagen. Is het slot doorzagen niet veel handiger? :'D)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dat zijn Duitsers ;'D

    Die zagen de boom om, in plaats van het slot. Haha

    [ bericht aangepast op 23 juni 2018 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had het ook gehoord! Die dief had zich gewoon voor gehouden biet op te geven waarschijnlijk :'D
    Wat ik trouwens denk is dat het geen professionele dief is -want die zou wel het slot doorzagen met goed gereedschap- en daarom maar de boom. Ik vind hem wel heel slim.

    Stiekem hoorde ik dit gisteren toen ik op zoek was naar een even idioot nieuwsberichtje dat ik voorbij hoorde komen en wilde nazoeken; een steekpartij op een camping. Context: een bejaard stelletje kreeg ruzie over het opzetten van de voortent.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Denk je ook je fiets veilig te hebben gestalt, maar nee (':


    We were the forever that didn't last

    Absolute mad lad.

    Die eigenaar had anders ook wel zijn fiets voor 50 cent in de stalling kunnen parkeren (of thuis), dus ik hoop wel dat die dief optimaal geniet van z'n nieuwe mountainbike, lol :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Absolute mad lad.

    Die eigenaar had anders ook wel zijn fiets voor 50 cent in de stalling kunnen parkeren (of thuis), dus ik hoop wel dat die dief optimaal geniet van z'n nieuwe mountainbike, lol :')


    Nah, ik vind het anders best lullig voor de eigenaar want je hoort gwn van andermans bezittingen af te blijven. En je verwacht ook niet dat iemand een boom omzaagd om een fiets te stelen

    [ bericht aangepast op 24 juni 2018 - 13:06 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Houthakker steelt fiets.

    Zielig, zo ver gaan om te stelen... Aan de boom dacht ie natuurlijk niet. Wel raar inderdaad dat ie niet voor het zagen van het slot ging. :’)


    Ik wil een tuin vol egels