Ja volgens mij heb ik daar dus last... en dan bedoel ik niet dat ik geen inspiratie heb, maar meer dat ik echt geen zin heb om effectief te schrijven? Idk het is moeilijk om uit te leggen, maar het voelt voor mij momenteel een beetje aan alsof het me niet zo heel veel kan schelen en ik word er super gefrustreerd van... Vorig jaar heb ik een verhaal geschreven dat al enorm lang door mijn hoofd spookte en ik heb zo een beetje het gevoel dat er sindsdien geen enkel idee meer is geweest dat 'blijft plakken'. Ik heb nu twee verhalen geprobeerd te schrijven en ik verlies er gewoon zo snel interesse in? Ik ben als schrijver momenteel ook wel een beetje aan het zoeken naar welk genre echt mijn ding is en volgens mij heeft dit er ook wel deels mee te maken omdat de afgelopen twee verhalen zo anders waren dan dat ik normaal schrijf, maar nu durf ik niet aan een nieuw verhaal beginnen omdat ik bang ben dat ik het ook niet ga afmaken. En dat nieuwe verhaal is echt helemaal mijn ding i mean het is fantasy(achtig) met piraten en mythische wezens en een race tegen de tijd en basically alles waar ik van hou??? Maar toch kan ik mezelf er niet toe aanzetten om het volledig uit te werken en te beginnen schrijven. En oké, het is geen ramp dat je een verhaal niet afmaakt, maar ik zet mijn verhalen altijd op Quizlet en dan voel ik me enorm schuldig tegenover mijn lezers en dwing ik mezelf om verder te schrijven wat echt niet helpt omdat het dan als een verplichting begint aan te voelen... Ik weet niet zo goed wat ik eigenlijk wil bereiken met dit topic... Ik moest het gewoon even van me afschrijven denk ik... En zoals ik dus als zei is het niet dat ik geen schrijfinspiratie heb, maar eerder dat de ideeën me zo snel vervelen of toch niet mijn ding blijken te zijn 😢. |
|
The soul needs autumn.