• Het Makeup Appreciation Topic


    Hier kun je al je gedachtes en ervaringen kwijt die met makeup te maken hebben. Zelf ben ik best wel into makeup en vond het daarom interessant om er achter te komen hoe dat met de rest van Quizlet zat.


    Heb je een nieuwe lippenstift gekocht? Post het hier.
    Heb je goede tips & tricks? Post het hier.


    Zelf ben ik altijd wel op zoek naar nieuwe producten om uit te proberen. Ik wil daarom ook een lijst met Q's Holy Grail Products maken - producten die jij anderen aan zou raden.

    Q's Holy Grail Products:
    Vanserra:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Mac Matte lipstick in Mehr
    × NYX HD Photogenic concealer
    × Real Techniques Miracle Complexion Sponge
    × NYX Epic Ink Liner (black)
    × Estée Lauder Double Wear Stay In Place concealer in Light Cool
    Caricia:
    × I Heart Makeup Blushing Hearts
    Okoye:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    stonec0ld:
    × Yves Rocher Ultra Volume Sexy Pulp mascara
    Fonolossa:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    × Anastasia Beverly Hills Dip Brow pomade
    × L'Oreal Paris True Match foundation
    × L'Oreal Paris Infallible Mattefying Base
    × Beauty Blender
    Altomare:
    × Urban Decay All Nighter setting spray
    Stroud:
    × Etos & Essence matte lipsticks
    × Etos lipstick in Mauve-O-Holic
    Prim:
    × Maybelline SuperStay Matte Ink
    × Lush Shampoo Bar
    × Lush Lipscrub
    AdoreDelano:
    × NYX Liquid Suede Cream lipsticks
    EdensGate:
    × Rimmel Glameyes liquid liner
    Hale:
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × L.A. Girl PROconcealer (green corrector)
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × Sleek Matte Me Liquid Lipstick (birthday suit)
    × Makeup Revolution Conceal and Define Concealer (C1)
    Alleenvoorjou:
    × Yves Rocher Lipstick in Grand Rouge
    Cami:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × NYX Wonder Pencil in light
    × Mac Pro-longwear concealer
    × Mac Mineralize Blush in Warm Soul
    × Becca highlighters
    Weggooiwashand:
    × Giorgio Armani Luminous Silk Foundation
    × Laura Mercier Loose Setting Powder in Translucent
    × L.A. Girl concealers
    × Lancome Hypnose Drama mascara
    × Ciate Wonderwand mascara
    × Charlotte Tilbury Stoned Rose lipstick
    × Gerard Cosmetics Wildberry Tarte Supreme Lip Creme
    × Kylie Jenner lipliner in Posie K
    × Smashbox Photo Finish Foundation Primer
    × Kat von D Tattoo liner in Trooper
    × Chloe Morello x Ciate Pretty Fun Fearless palettes
    × Kylie Cosmetics Naughty & Nice palettes
    Pixielisje:
    × Catrice glossy jumbo pencils
    Illyrians:
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × NYX Strictly Vinyl lipglosses

    Bijgewerkt tot topic 1, pagina 16


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Resplendence schreef:
    Hoe lang doen jullie meestal op je everyday make-up? En wat gebruik je dan allemaal?

    15-20 minuten, als we het over het minimale hebben:

    -mascara
    -wenkbrauwpotlood
    -wenkbrauwgel
    -concealer
    -poeder (voor de concealer, maar daar gebruik ik nu oogschaduw voor)
    -lippenstift

    En als ik iets meer wil:
    -eyeliner
    -primer
    -wenkbrauwpoeder
    -settingspray
    -highlighter

    Als ik echt een full-face doe ben ik al snel 1,5 uur bezig. Ligt eraan hoe ingewikkeld m'n oogschaduw is ^^


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Morgen komen als het goed is als de lipsticks al. Ik had verwacht dat ze pas op dinsdag zouden worden bezorgd dus ik ben blij.

    Zouden jullie het erg vinden als ik hier een foto plaats met de dragon en mermaid lipsticks? Ik vind dat patroon op die lipsticks gewoon zo mooi.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    Morgen komen als het goed is als de lipsticks al. Ik had verwacht dat ze pas op dinsdag zouden worden bezorgd dus ik ben blij.

    Zouden jullie het erg vinden als ik hier een foto plaats met de dragon en mermaid lipsticks? Ik vind dat patroon op die lipsticks gewoon zo mooi.
    Kom maar op met die swatches :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)Kom maar op met die swatches :Y)


    Be prepared to be amazed by my lips! xD


    Physics is awesome

    Ik ga vanmiddag naar de drogist voor nieuwe make-up.

    -Welke foundation raden jullie aan (ik zoek dekkende voor een lichte huid)?
    -Van welke concealer zijn jullie fan?

    Ook zoek ik een nieuwe mascara; welke moet ik absoluut uit de weg gaan als ik geen klonterende mascara wil?

    Resplendence schreef:
    Ik ga vanmiddag naar de drogist voor nieuwe make-up.

    -Welke foundation raden jullie aan (ik zoek dekkende voor een lichte huid)?
    -Van welke concealer zijn jullie fan?

    Ook zoek ik een nieuwe mascara; welke moet ik absoluut uit de weg gaan als ik geen klonterende mascara wil?

    Ik had de fit me matte foundation (de tube, niet de fles) en die was erg fijn. En ik had een concealer van NYX. Mascara ben ik zelf nog niet uit helaas


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hebben jullie nog goede foundation aanraders voor een lichte (lees: wit) huid? Ik begin nu een beetje radeloos te worden want ik heb al heel veel geld weggegooid aan foundation en blijf eruit komen te zien als een vrouwelijke Trump :') De laatste die ik kocht was 'nude' van Max Factor Living Harmony en ze hebben bij ons geen lichtere tint in de winkel van dat merk. (Honestly lijkt het in de winkel altijd de goede kleur te zijn maar in daglicht is het meer een soort 'boiiii staaapphhh')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Hebben jullie nog goede foundation aanraders voor een lichte (lees: wit) huid? Ik begin nu een beetje radeloos te worden want ik heb al heel veel geld weggegooid aan foundation en blijf eruit komen te zien als een vrouwelijke Trump :') De laatste die ik kocht was 'nude' van Max Factor Living Harmony en ze hebben bij ons geen lichtere tint in de winkel van dat merk. (Honestly lijkt het in de winkel altijd de goede kleur te zijn maar in daglicht is het meer een soort 'boiiii staaapphhh')


    VeraCamilla zegt dat ze een goede heeft gevonden, zij heeft ook een hele lichte huid. Alleen bestelt ze die wel vanuit de UK, dus ik weet niet of je dat er voor over hebt.


    Physics is awesome

    MaFlodder schreef:
    Hebben jullie nog goede foundation aanraders voor een lichte (lees: wit) huid? Ik begin nu een beetje radeloos te worden want ik heb al heel veel geld weggegooid aan foundation en blijf eruit komen te zien als een vrouwelijke Trump :') De laatste die ik kocht was 'nude' van Max Factor Living Harmony en ze hebben bij ons geen lichtere tint in de winkel van dat merk. (Honestly lijkt het in de winkel altijd de goede kleur te zijn maar in daglicht is het meer een soort 'boiiii staaapphhh')

    Ik vond de fit me van Maybelline erg fijn, maar ik weet niet hoe licht de lichtste is.
    M'n Nars foundation was wel pittig licht, maar die vond ik niet goed en is ook ontzettend overpriced.

    //

    Ik heb in Turijn een kat Von d liquid lipstick gekocht in Lolita en im in love. Hele mooie kleur en totaal niet uitdrogend.
    Ik had op aliexpress ook twee knockoffs van Kylie en Jeffree star besteld, dus die moeten binnenkort ook binnenkomen (A)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Thanks guys, ik ga eens kijken (:
    Ik blijf een beetje nieuw in de make-up business. Mijn standaard "look" is altijd oogpotlood en mascara geweest en heel af en toe eyeliner, en ben nu wel weer toe aan iets nieuws. Aka ik ben Jeffree Star video's aan het bingewatchen en hij heeft mijn views op make-up totaal omgedraaid :')

    Azriel schreef:
    Ik heb in Turijn een kat Von d liquid lipstick gekocht in Lolita en im in love. Hele mooie kleur en totaal niet uitdrogend.
    Ik had op aliexpress ook twee knockoffs van Kylie en Jeffree star besteld, dus die moeten binnenkort ook binnenkomen


    Nice! Laat je weten hoe ze zijn?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Thanks guys, ik ga eens kijken (:
    Ik blijf een beetje nieuw in de make-up business. Mijn standaard "look" is altijd oogpotlood en mascara geweest en heel af en toe eyeliner, en ben nu wel weer toe aan iets nieuws. Aka ik ben Jeffree Star video's aan het bingewatchen en hij heeft mijn views op make-up totaal omgedraaid :')

    (...)

    Nice! Laat je weten hoe ze zijn?


    Ik heb al wat make-up video's gekeken, maar ik ben nog niet goed met oogschaduw. Dus ik heb gisteren twee oogschaduwpotloden bij de Hema gekocht en kijken of dat misschien iets voor mij is. Nu trouwens 25% korting op alle oog make-up bij de Hema.


    Physics is awesome

    Ik had een Dragons Dare lipstick geprobeerd die ik had gekocht bij Boozyshop, maar hij is echt hard en er komt weinig pigment vanaf. Beetje een domper aangezien ze er zo mooi uit zien.


    Physics is awesome

    MaFlodder schreef:
    Thanks guys, ik ga eens kijken (:
    Ik blijf een beetje nieuw in de make-up business. Mijn standaard "look" is altijd oogpotlood en mascara geweest en heel af en toe eyeliner, en ben nu wel weer toe aan iets nieuws. Aka ik ben Jeffree Star video's aan het bingewatchen en hij heeft mijn views op make-up totaal omgedraaid :')

    (...)

    Nice! Laat je weten hoe ze zijn?

    Prepare for swatchesss :P


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Okkeeeeeee de kylie-dupe van Dolce was binnengekomen en hier is de swatch:


    De bovenste streep is de lipliner, de tweede is de lipstick, en de derde is mijn lipstick van smashbox waarvan ik vond dat 'ie er ontzettend erg op leek.
    De lipstick zelf vond ik ontzettend droog (maar dat had ik wel verwacht) dus de volgende keer dat ik hem draag moet ik er zeker wat labello onder dragen. Voor die 1,67 die ik ervoor betaald heb vond ik dat niet zo erg. Verder is het een hele mooie kleur, maar vond ik het een beetje alarmerend hoe moeilijk het er vanaf ging (lees; roze stains rond m'n lippen).


    There are poems inside of you that paper can't handle