|
Hoi, welkom! Omdat Quizlet onder andere een platform is voor de toekomstige auteur, quizzenschrijfster en pollenmakers, leek het me een leuk idee om een ‘Finish The Prompts’ te creëren. Prompts zijn in het leven geroepen om schrijvers te helpen met het begin, verloop of einde van het verhaal, om je schrijversvaardigheden te verbeteren of om een writersblock te verhelpen. Prompts zijn kleine stukjes tekst, soms een dialoog en soms een beschrijving van een plaats, een persoon of een situatie, waar je naar je eigen fantasie op verder kunt schrijven, of een verhaal verzinnen. Het idee is dat elke week twee nieuwe prompts online wordt gezet waar je uit kunt kiezen, waar je minimaal 50 woorden aan moet schrijven. Er zit geen maximum aan—schrijf zoveel je wil! Elke dinsdag zullen er dus twee nieuwe prompts online komen, die je dan voor de volgende maandag 23:59 u moet hebben afgerond. Je mag er eentje schrijven, maar ook alle twee of zelfs meerdere versies, whatever floats your writingboat! Iedereen is vrij om zich hier bij aan te sluiten: jong, oud, beginner en expert. Daarnaast ben je niet verplicht om elke week een nieuw stukje te schrijven, dus je zit nergens aan vast! Nu ben ik niet rijk en bezit ik niet over een oneindig aantal credits om weg te geven, dus zal dit een topic worden waarin je je schrijfvaardigheden kunt oefenen en verbeteren en eventuele writersblock kunt opheffen. Moedig elkaar aan, geef elkaar complimentjes, tips en eventuele verbeterpunten! We zijn tenslotte nooit te oud om te leren (; So, let the creative juices flow, and let's get started!
۞Prompts of 03-07—09-07 ۞ Afgelopen prompts Spelregels - De Quizlet Huisregels - Minimaal 50 woorden per prompt, geen maximum - Elke dinsdag worden er twee nieuwe prompts geplaatst - Inleveren kan tot maandag 23:59 - Nieuwe topics worden aangemaakt door moi |
[ bericht aangepast op 3 juli 2018 - 19:26 ]
We were the forever that didn't last