• Iemand enig idee. Zodra ik muggenbulten heb die ik per ongeluk open krab gaan ze gelijk ontsteken.

    Mijn moeder en ik hadden beide muggenbulten die open gekrabt zijn. Eerst had ik er een korstje op, toen na het douchen was het dikke shit en ontstoken. Echter heeft mijn moeder nergens last van en ik altijd.

    Ik begin mij af te vragen hoe kan het dat dit altijd gebeurd en mijn moeder nergens last van heeft terwijl we beide dezelfde dingen gedaan hebben. Ook muggenbulten die niet snel vies raken zoals op mn rig hebben dat. Op mijn voet is logisch... zeewater, zand etc maar toch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zorgen dat je ze niet open krabt? Ik denk dat voorkomen beter is als genezen.
    Tip: tijgerbalsem op je muggenbult smeren helpt tegen de jeuk.


    Sattler schreef:
    Zorgen dat je ze niet open krabt? Ik denk dat voorkomen beter is als genezen.
    Tip: tijgerbalsem op je muggenbult smeren helpt tegen de jeuk.

    Dat gebeurd meestal in mijn slaap =) We hebben opzich Nestosyl en van dat Insectenbeten zalf en daar smeer ik mij in de avond mee in en heb het naast mijn bed staan maar het gebeurd onbewust vaak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)
    Dat gebeurd meestal in mijn slaap =) We hebben opzich Nestosyl en van dat Insectenbeten zalf en daar smeer ik mij in de avond mee in en heb het naast mijn bed staan maar het gebeurd onbewust vaak


    Misschien gaat het bij jou gewoon sneller ontsteken vanwege iets in je bloed / huid / etc.? Langs de huisarts gaan?


    Als je ze openkrabt, kan je denk ik beter pleisters eroverheen plakken zodat dat al niet gebeurt. Denk ik? En anders wat hierboven gezegd wordt: langs de huisarts gaan.


    You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

    misschien is erlangs de huisarts gaan om te kijken waarom wel een goeie. Het is echt heel irritant namelijk. Ik heb ook dat ze heel dik worden en dan wit als een soort vochtblaasje. Vorige zomerkamp werd ik eerst op mijn rechteroog geprikt, dus zag ik de hele dag niets. De dag later op mijn linkeroog xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan