grammar nazi incoming ^^ De theorie leren door basis van verschillende werkvormen
Dit klopt niet. 'leren op basis van' of 'leren door middel van', niet beide.
Ik ben een flexibel persoon en vind het geen probleem om mezelf aan te passen aan de situatie. Zowel zelfstandig werken als samenwerken vind ik geen probleem.
Hier val je in herhaling. ^^
Ik ben het met bovenstaande personen eens; je hebt duidelijk naar de opleiding gekeken, maar je hebt geschreven wat zij zoeken in een persoon. Het is niet persoonlijk. Wáárom wil je deze studie doen? 'Ik ben geïnteresseerd in anderen' is te vaag. Wat is jouw intrinsieke motivatie, heb je vroeger misschien iets meegemaakt, wat wil je met die verhalen van anderen doen? Er zijn vast meerdere studies op het gebied van communicatie; waarom kies je juist hiervoor?
Also, zij zullen hetzelfde denken als ik: 'wait, what, verpleegkunde?' En nu ga ik even iets bots vragen; dacht je toen ook dat dit de perfecte studie voor jou zou zijn? Zou het niet kunnen dat nu weer hetzelfde gebeurt; je haakt af omdat het niets voor jou is? Wat heeft jou ervan overtuigd dat Communicatie wél voor jou gemaakt is?
Ook mis ik een stukje ambitie. Wat wil je later worden? Dat is de klassieker, de eerste vraag die ze op de middelbare school stellen. Denk daar eens over na, wat wil je na deze opleiding gaan doen? En als je het echt niet weet... verzin dan wat. :') Zij kunnen niet in jouw hoofd kijken.
Misschien ga ik nu wel te ver, maar dit zijn de eerste dingen die mij zouden opvallen als ik iemand moest aannemen. Ik ben ook al een stuk ouder en een stuk verder in mijn opleiding(en) (ja, ik heb ook een studie afgekapt omdat het niets voor mij was, lol).
[ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 15:21 ]