• Again, door het topic bookbuds kwam ik op het idee om iets soortgelijks te doen (dus credits naar Vervaagd), maar dit keer niet met boeken of films, maar met series. Het idee is als volgt: iedereen die mee wilt doen stuurt een lijstje in van vijf series die je nog wil zien of af wilt kijken. Elke vier weken randomize ik de lijst en komen daar vier series uit (omdat series een best grote inverstering zijn lijkt vijf me beter zodat er hopelijk altijd wat voor iedereen bij zit). Je hoeft zeker niet alles te kijken, mag wel natuurlijk, maar wat me wel leuk lijkt als je in ieder geval van elke serie de eerste aflevering kijkt.

    Edit: van series boven de 5 seizoenen een tweesplitsing. Dus als die gerandomized wordt, blijft hij er twee keer 4 weken in staan.

    Zodra je de serie gezien hebt, mag je deze een beoordeling geven, tussen de 1 en de 10 sterren — gelijk aan IMDB dus. Aan het eind van de vier weken komt daar een gemiddelde uit, wat bij de serie komt te staan en wat ook leuk is om te vergelijken met het gemiddelde van IMDB. (Je mag ook zeker een beoordeling geven als je de serie al gezien hebt.)

    Wie doet er mee?
    [geef even je top 5 door]
    • Koldovstoretz
    • Trippy
    • Amari
    • TrippaSnippa
    • Cortes
    • Fonollosa
    • Pixielisje
    • CarIyIe
    • Eostre
    • Croweater

    To be watching
    • 11.22.63 — trailer
    • 3% — trailer
    • Altered Carbon — trailer
    • Anne with an E
    • American Horror Story
    • Baywatch
    • Black
    • Black Mirror — trailer *
    • Breaking Bad
    • Colony
    • Game of Thrones
    • Homeland — trailer
    • How To Get Away With Murder
    • Imposters — trailer
    • Into the Badlands — trailer
    • Iron Fist
    • Jessica Jones — trailer
    • La Casa De Papel — trailer
    • Medici: Masters of Florence *
    • Mr. Robot — trailer
    • Narcos
    • Norsemen
    • Peaky Blinders — trailer **
    • Penny Dreadful — trailer
    • Quantico — trailer
    • Red Band Society — trailer
    • Rizzoli and Isles
    • The Shannara Chronicles
    • Siren — trailer
    • The Sniffer
    • Sons of Anarchy
    • Star—Crossed
    • Stranger Things — trailer
    • Terra Nova
    • The Alienist
    • The Chalet
    • The Crown
    • The Good Fight
    • The Good Wife
    • The Borgias *
    • The Office
    • The Tudors
    • Troy: Fall of a City
    • True Blood
    • Tyrant
    • Versailles — trailer
    • Vikings
    • Westworld
    • Will and Grace
    • iZombie

    Currently watching // seriemaand 1 — 11 juni tot 9 juli
    • Altered Carbon — trailer / 7
    • Versailles — trailer
    • Black Mirror — trailer
    • Homeland — trailer

    Archive
    seriemaand 1 — 11 juni tot 9 juli
    • Altered Carbon — trailer
    • Versailles — trailer
    • Black Mirror — trailer
    • Homeland — trailer

    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 12:59 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Sattler schreef:
    (...)

    Not yet, ik heb alleen seizoen één en twee nog maar gezien. Ik zit momenteel middenin een HP rewatch, daarna ga ik weer verder met Black Mirror.


    Ahh fun. Als je aan Nosedive begint (S3E1), please ga dan ff met mij haten op Lacie she sucks


    I just caught the wave in your eyes

    Wittgenstein schreef:
    (...)

    Welke afleveringen heb je gekeken? Niet afleveringen zijn leuk namelijk en eigenlijk moet je alles gewoon door elkaar kijken.

    Ik kijk op Netflix, gostream en solarmovies


    Moet je bij gostream en solarmovies downloaden? Ik zit er ook over te denken om Netflix te nemen.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Moet je bij gostream en solarmovies downloaden? Ik zit er ook over te denken om Netflix te nemen.


    Nope, je streamt gewoon online. Als je ze googelt krijg je volgens mij verschillende versies, je moet maar even kijken welke je het chills vindt. Volgens mij gebruik ik deze:
    http://solarmovie.cloud/ & http://gostream.site/
    Ze zien er ook niet zo shady uit, dat scheelt ook een hoop. Het kan zijn dat bij het streamen een server het niet doet, dan moet je even een andere proberen of de desnoods de openload (dan krijg je meestal wel 1 of 2 pop-ups, maar die kun je gewoon snel wegklikken).


    I just caught the wave in your eyes

    Wittgenstein schreef:
    (...)

    Nope, je streamt gewoon online. Als je ze googelt krijg je volgens mij verschillende versies, je moet maar even kijken welke je het chills vindt. Volgens mij gebruik ik deze:
    http://solarmovie.cloud/ & http://gostream.site/
    Ze zien er ook niet zo shady uit, dat scheelt ook een hoop. Het kan zijn dat bij het streamen een server het niet doet, dan moet je even een andere proberen of de desnoods de openload (dan krijg je meestal wel 1 of 2 pop-ups, maar die kun je gewoon snel wegklikken).


    Bij de site waar ik nu kijk, krijg ik ook altijd pop-ups dus dat moet goed komen. Maar de laatste tijd was het of dat geen van de links het deed, link die stond er dan of de links deden het wel en dan kreeg je een aflevering van een hele andere serie. Waardoor ik ongeveer 5 van 15/16 afleveringen kon kijken.

    Ik ga even kijken. Bedankt voor de sites.


    Physics is awesome

    Ahh ja da's wel vervelend. Ik realiseer me nu wel pas dat ik volgens mij een regel hier aan het breken ben door links te posten naar die sites... oops


    I just caught the wave in your eyes

    Ik volg Versailles seizoen 3 ondertussen mee met BBC2 and i love the new season so much.
    De andere series op de lijst van deze maand sla ik even over, want die zijn niet echt mijn ding helaas


    A to the Z

    Black Mirror S3E3 — Shut Up And Dance
    I need to talk about this shit

    WHAT THE ACTUAL FUCK?!
    De gehele episode had ik medelijden met die gozer en nu blijkt hij pedofiel te zijn OH MY SWEET BABY JEZUS.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2018 - 21:36 ]


    •

    Oké ik heb het serieus alleen maar voor elkaar gekregen om Black Mirror te kijken. :W
    I loved it a lot tho.


    •